پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:02 - 1395/02/08

آنجلینا جولی جادوگر می شود

آنجلینا جولی که پیش از این در سال 2014 با فیلم فانتزی «شریر» تولید استودیوی دیزنی مهمان سینماهای دنیا شده بود، یک‌بار دیگر در نقش جادوگر بدجنس قصه «زیبای خفته» بازخواهد گشت و در قسمت دوم فیلم دیزنی جلوی دوربین خواهد رفت.

کارگرآنلاین: به گزارش «یواس‌ای ‌تودی»، مدیران استودیوی دیزنی به تازگی اعلام کرده‌اند قصد دارند با تمرکز بر دنباله‌سازی تولیدات موفق‌شان، قسمت دوم «شریر» و همچنین «کتاب جنگل» و تعدادی پروژه دیگر را تهیه و تولید کنند. لیندا وول‌ورتن که نگارش سناریوی فیلم اصلی را به عهده داشت، این‌بار نیز به عنوان فیلمنامه‌نویس به جمع عوامل فیلم ملحق خواهد شد.


فانتزی «شریر» ساخته رابرت استرامبرگ در سال 2014 در سینماهای سراسر دنیا روی پرده رفت و به فروشی برابر با 758 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی دست یافت. پیتر برادشاو منتقد گاردین در واکنش به فیلم، با تحسین بازی جولی نوشت: «مدت‌ها بود یادم رفته بود جولی چه حضور ترسناکی می‌تواند بر پرده سینما داشته باشد. او دارد تبدیل به سوفیا لورن عصر ما می‌شود.»

 

آنجلینا جولی جادوگر می شود



در سال‌های اخیر، بازیگر برنده اسکار تنها هر از گاهی جلوی دوربین ظاهر شده و بیش‌تر سعی کرده طبق گفته خودش به سمت کارگردانی حرکت کند. سال گذشته، جولی درام هنری «کنار دریا» را با بازی برد پیت کارگردانی کرد و خودش هم نقش مقابل همسرش را ایفا کرد که البته با واکنش منفی منتقدان روبه‌رو شد.

دیزنی به جز اعلام خبر بازگشت جولی، به هیچ‌گونه جزییات دیگری درباره دنباله «شریر» اشاره نکرده است. فیلم اصلی براساس داستان پس‌زمینه و سرنوشت تراژیک شخصیت منفی «زیبای خفته» ساخته شده است؛ انیمیشن موزیکالی که در سال 1959 به عنوان تولید استودیوی دیزنی روی پرده رفت.

استودیوی دیزنی همچنین از انتخاب اما استون در نقش شخصیت منفی یک پروژه جدید با عنوان «کوروئلا» خبر داده است که با اقتباس از ضد قهرمان سری فیلم‌های «101 سگ خالدار» ساخته خواهد شد.

از میان دیگر پروژه‌های دیزنی که قرار است بازسازی آثار قدیمی این استودیو باشد می‌توان به «تینکربل» با بازی ریز ویترسپون، «دامبو» به کارگردانی تیم برتن و مری پاپینز با بازی امیلی بلانت اشاره کرد. از طرف دیگر، نسخه بازسازی‌شده «کتاب جنگل» از دو هفته پیش در سینماهای امریکای شمالی و سراسر دنیا به نمایش درآمده و با استقبال چشمگیر منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شده است. موفقیت خیره‌کننده ساخته جان فاورو باعث شده تهیه‌کنندگان دیزنی بلافاصله به فکر تهیه مقدمات ساخت قسمت دوم «کتاب جنگل» بیفتند./آی سینما

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین