پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:48 - 1395/02/15

رئیس حزب ندای ایرانیان در ارومیه:

مجلس آینده سیاسی‌ترین مجلس یک دهه اخیر ایران خواهد بود

رئیس حزب ندای ایرانیان گفت: مجلس آینده سیاسی‌ترین مجلس یک دهه اخیر ایران خواهد بود چرا که در ۱۲ سال اخیر مجلس در اختیار یک جریان خاص قرار داشت.

کارگرآنلاین:  سیدمحمدصادق خرازی شامگاه سه‌شنبه در برنامه مناظره در جمع دانشجویان دانشگاه ارومیه که با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی دولت دهم انجام شد با پیش‌بینی وضعیت مجلس آینده اظهار داشت: مجلس آینده سیاسی‌ترین مجلس یک دهه اخیر ایران خواهد بود.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با تاکید بر حفظ اخلاق سیاسی تصریح کرد: همه و نه یک جریان خاص باید به اخلاق سیاسی پایبند باشیم.

وی با اشاره به چرخش هسته‌ای احمدی‌نژاد تصریح کرد: احمدی‌نژاد در مورد موضوع هسته‌ای در ابتدا یک چیز می‌گفت اما در نهایت در مذاکرات قزاقستان سخن دیگری گفت.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با تاکید بر ماهیت دفاع از جبهه مقاومت اسلامی بیان کرد: اصل جریان مقاومت اسلامی را امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری پایه‌گذاری کردند و هیچ‌‌کس و جریانی نمی‌تواند آن را به نام خود غصب کند.

خرازی با حیاتی خواندن تصمیمات مقامات کشور اظهار داشت: تصمیمات ما باید به‌گونه‌ای باشد که منافع کشور و ملت حفظ شود./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین