پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:45 - 1395/02/20

دولت مجوز تجمع دانشجویان برای حمایت از تولید داخلی را صادر نکرد

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به عدم صدور مجوز تجمع دانشجویان مقابل اداره گمرکات توسط دولت،گفت: هدف دانشجویان از این تجمع حمایت تولید داخلی و نقد دلسوزانه بود اما دولت مجوز این تجمع را صادر نکرد.

کارگرآنلاین: محمد نوری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشوربا اشاره به عدم صدور مجوز تجمع دانشجویان مقابل اداره گمرکات در تهران و برخی از استان‌ها، اظهار داشت: متاسفانه دولت یازدهم به کوچکترین دغدغه قشر جوان و کارگر کشور توجهی ندارد. ما طبق آخرین صحبت رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از کالای داخلی و پیرو مطالبه گری قشر دانشجو برای حمایت از کارگران و تولید داخلی، قصد نقد دلسوزانه را داشتیم.

وی افزود: متاسفانه فضای نقد آنچنان که دولت از آن می‌گوید، توسط متولیان در کشورمان باز نشده است. ما قصد سیاسی نداشتیم و تنها قصد بیان مطالبات پیرامون دفاع از تولید داخلی را داشتیم.

نوری با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه گری کند، گفت: متاسفانه دولتمردان مانع نقد دلسوزانه دانشجویان می‌شوند و به نقدها جناحی نگاه کنند و به راحتی طرف مقابل را متهم کرده و اجازه هیچ گونه اظهارنظری را نمی‌دهند. در بسیاری از کشورهایی که امروز دولت از آنها الگو می‌گیرد، به مردم اجازه اعتراض و نقد داده می‌شود. حال با توجه به اینکه دانشجو مغز متفکر جامعه و آینده ساز کشور است و به دنبال مطالبه‌گری و پیروی از منویات رهبر کشورش است، دولت ما با آنها مقابله می‌کند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه به برخوردهای تند دولتمردان عادت کرده‌ایم، گفت: از باب نصیحت برادرانه خطاب به دولت یازدهم می گویم اجازه بدهید فضای نقد در کشور گسترش پیدا کند و منتقدین در فضای عمومی کشور نفس بکشند.

این فعال دانشجویی در پایان با تأکید بر اینکه دانشجویان برای حمایت از تولید داخل قصد برگزاری تجمع را داشتند، اظهار داشت: متاسفانه برخورد دولت پیرامون عدم صدور مجوز تجمع دلسوزانه دانشجویان مقابل گمرک بسیار تند و ناشایست بود./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین