پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:22 - 1395/02/24

کلید خوردن تحقیق و تفحص از حقوق میلیونی مدیران دولتی در مجلس دهم حتمی است

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: تحقیق و تفحص از حقوق میلیونی مدیران دولتی در مجلس دهم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کارگرآنلاین: ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم  درباره حقوق نجومی مدیران ارشد دولتی اظهار داشت: درباره صحت و سقم این موضوع باید بررسی‌های لازم را بعمل آورد که آیا دولت نسبت به این موضوع رضایت دارد یا خیر. 

نکو در ادامه با ابراز نگرانی از ارقام فاش شده تصریح کرد: این یک فاجعه است اما اینکه دولت در این راستا مقصر شناخته شود به نظر من درست نیست چرا که از دولت قبل این سنت وجود داشته و اکنون نیز قسمت‌هایی از آن فاش می‌شود.

 

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه افزود: اگرچه این پدیده هنوز در دولت فعلی وجود دارد اما دولت وعده‌هایی در این زمینه برای برخورد با این معضل را داده است و باید گفت اگر این پدیده در سطح وسیع اتفاق افتاده باشد جای تأسف دارد. 

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه دولت با چه سازوکاری باید به مقابله با این پدیده بپردازد، تأکید کرد: دولت در واقع با رسیدگی‌های لازم خواهد توانست این معضل را مرتفع کند اما از روند رسیدگی تنها دولت آگاهی دارد.

نکو، مجلس بعدی را گامی درجهت یک اقدام جدی در راستای بررسی حقوق نجومی مدیران دانست و افزود: بایستی در کل کشور از جمله ادارات، ارگان‌ها، نهادها اقدامی جدی صورت بگیرد و در مجلس دهم نیز تحقیق و تفحصی عالمانه بعمل خواهد آمد تا شکاف عمیق بین دستمزد‌ها در جامعه از بین برود. /باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین