پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:01 - 1399/11/10

نرخ ارز در انتظار منابع بلوکه شده خارجی

قیمت طلا و ارز در اولین هفته بهمن ۹۹ روند صعودی داست و بازار سرمایه نیز نسبت به هفته گذشته حدود ۲۳ هزار واحد رشد داشته است.

 در اولین هفته بهمن ۹۹ بازار ارز و سکه روند صعودی  را در پیش گرفته بود به طوری که دلار وارد کانال ۲۳ هزار تومانی شد و  سکه نیز  از نرخ ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عبور کرد البته افزایش قیمت ارز و سکه در روز‌های پایانی هفته  شدت بیشتری نسبت به ابتدای هفته داشت.

بازار سرمایه نیز در این هفته  با فراز و فرود‌های زیادی همراه بود، به طوری که در ابتدای هفته روند صعودی  داشت اما در  روزهای پایانی هفته  بازار سرمایه اُفت داشت  اما به طور کلی شاخص کل  نسبت به هفته گذشته حدود ۲۳ هزار واحد افزایش یافت.

به بیان دیگر شاخص کل بورس در روز شنبه  با رشد ۲۸ هزار واحدی روی پله یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحدی قرار گرفت که در آخرین روز معاملات  با اُفت ۱۸ واحدی در کانال  یک میلیون و ۱۹۶ هزار واحدی ایستاد.

دلار به کانال ۲۳ هزار تومانی رسید 

بازار ارز در اولین هفته بهمن ۹۹ روند افزایشی داشت  به طوری که دلار از قیمت ۲۲ هزار و ۵۸۰ تومان به نرخ ۲۳ هزار و ۴۱۰ تومان رسید همچنین یورو  با افزایش ۷۰۰ تومانی از قیمت ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان به مبلغ ۲۸ هزار و ۳۰۰ فروخته شد.

  شنبه 
11/04 یکشنبه
11/05 دوشنبه
11/06 سه شنبه
11/07 چهارشنبه
11/08 پنجشنبه
11/09 دلار  ۲۲.۵۸۰ ۲۲.۴۳۰ ۲۲.۷۲۰ ۲۲.۹۷۰ ۲۳.۱۱۰ ۲۳.۴۱۰ یورو    ۲۷.۵۰۰ ۲۷.۳۰۰ ۲۷.۷۰۰ ۲۷.۹۰۰ ۲۸.۱۰۰ ۲۸.۳۰۰ سکه  به کانال ۱۱ میلیون تومانی نزدیک شد

بازار طلا و سکه همسو با نرخ  ارز روند رو به رشدی را در اولین هفته بهمن ۹۹  پیش گرفت به طوری که سکه از نرخ ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به قیمت ۱۰ میلیون و ۸۵۰ تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار از رقم یک میلیون و ۴ هزار تومان به  نرخ  یک میلیون و ۵۶ هزار تومان خرید و فروش شد.

  شنبه 
11/04 یکشنبه
11/05 دوشنبه
11/06 سه شنبه
11/07 چهارشنبه
11/08 پنجشنبه
11/09 سکه  طرح جدید ۱۰.۱۵۰.۰۰۰ ۱۰.۵۵۵.۰۰۰

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین