پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:46 - 1395/03/21

پدرومادری که دختران خود را برای سواستفاده جنسی فروختند

پدری به اتهام فروش دختران اش به مردی غربیه با هدف تجاوز به حبس ابد محکوم شد.

کارگرآنلاین:  پدر تنسی «یکی از ایالت های امریکا» به اتهام فروش دختران اش به مرد دیگری در دادگاه روز دوشنبه به حبس ابد محکوم شده است. این پدر جانی به همراه همسرش دختران نوجوان خود را برای سواستفاده جنسی به مرد غریبه ای فروختند. طبق اظهار نظر قاضی دادگاه "رونی گریر"  این پرونده یکی از وحشتناک ترین جنایات رخ داده در طول سابقه کاری ایشان بوده است.

 

دادستان فدرال در پی انتشار بیانیه ای گفته است: "با توجه به سوابق موجود در دادگاه، هر دو پدر و مادر با اتهام سوء استفاده و بهره برداری از فرزندشان مواجه هستند. دختران که در زمان آزار جنسی در سنین 12، 14 و 16 سال قرار داشتند از نظر روانی در شرایط نابسامانی بسر می برند." طبق گزارش «آسوشیتد پرس» نام این خانواده به دلیل محافظت از هویت دختران افشا نشده است.

 

رکنا: از سوی هیئت منصفه فدرال پدر به اتهام 4 فقره جرم از جمله فروش کودکان توسط پدر و مادر، تولید تصاویر سواستفاده جنسی از کودکان، اجبار و اغفال دختران اش به حبس ابد محکوم شده است. مادر 41 ساله این دختران نیز به اتهام همدستی با همسرش به 18 سال زندان محکوم شد. طبق اسناد موجود در دادگاه این دختران از فوریه 2011 تا آگوست 2012 مورد تجاوز و سواستفاده قرار می گرفتند./جلم نیوز 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین