پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:21 - 1395/03/21

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

فراکسیون اقتصاد مقاومتی مجلس با ۱۴۰ عضو اعلام موجودیت کرد

دامغان- نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از ایجاد فراکسیون اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار در مجلس دهم خبر داد و گفت: تاکنون ۱۴۰نماینده به عضویت این فراکسیون در آمده اند.

کارگرآنلاین: ابوالفضل حسن بیکی شامگاه پنج شنبه در دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دامغان با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان و مدیران دستگاه های اجرایی به میزبانی فرمانداری شهرستان با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران راهی جز اتکا به اقتصاد داخلی ندارد و برای برون رفت از مشکلات باید به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

وی با اشاره به اولویت بندی مشکلات استان در راستای تبیین اقتصاد مقاومتی و ارائه راهکارهای لازم در این راستا اظهار داشت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز این آمادگی را دارند که به اجرای طرح ها و برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی کمک کنند.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی توسعه گردشگری و مکانیزه کردن کشاورزی شهرستان را از اولویت های مهم شهرستان بر شمرد و افزود: این مهم در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار ضروری است.

 

حسن بیکی با رد این موضوع که در کشور پول وجود ندارد و همین مطلب باعث عقب افتادن اجرای طرح ها و پروژه ها شده است، اظهار داشت: نباید یاس و نا امیدی در بین مردم ایجاد شود و باید با برنامه ریزی و اجرای درست طرح ها از منابع مالی استفاده کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرستان دامغان با منابع عظیم کشاورزی به ویژه محصول مهم و استراتژیک پسته موقعیت خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در بحث توسعه کشاورزی دارد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر فروردین ماه خود به استان ۱۲هزار میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص دادند، گفت: توزیع اعتبارات باید به گونه ای باشد که سهم هر شهرستان مشخص شود./مشرق

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین