پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:07 - 1395/03/22

مدیر روابط عمومی بانک رفاه:

مستندات مربوط به حقوق میلیونی مدیرعامل بانک رفاه در اختیار وزارت کار قرار گرفت

بعد از روز پنجشنبه هنوز آقای صدقی، جوابیه، عکس العمل و یا اظهارنظری تا این لحظه درباره اسناد منتشر شده نداشته است.

کارگرآنلاین: حبیب پور مدیر روابط عمومی بانک رفاه کارگران در خصوص واکنش های صورت گرفته از سوی معاون اول رئیس جمهور و رئیس مجلس در ماجرای حقوق چند صد میلیونی مدیر عامل این بانک، اظهار داشت: مقام بالادستی بانک رفاه وزیر رفاه است و ما باید مستندات خود را در اختیار این وزارتخانه قرار دهیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: پس از دستوری که آقای جهانگیری به وزارت کار برای پیگیری حقوق رئیس بانک رفاه داشت، از بانک خواسته شده تا مستندات و مدارک مالی در اختیار این وزارت خانه قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی بانک رفاه افزود: وقتی معاون اول رئیس جمهور دستوری صادر می کند، این دستور قانونی است و باید کلیه اسناد و مدارک در اختیار مقامات بالادستی قرار گیرد.

حبیب پور در پاسخ به این سوال که آیا احتمال استعفای مدیر عامل بانک وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: بعد از روز پنجشنبه هنوز آقای صدقی را ندیدم و جوابیه، عکس العمل و یا اظهارنظری هم تا این لحظه درباره اسناد منتشر شده نداشته است. بعد از جوابگویی به وزارت تعاون و جوابیه به معاون رئیس جمهور باید ببینیم که رئیس بانک چه تصمیمی خواهد داشت.

در این باره لازم به ذکر است که چهارشنبه هفته گذشته بود که اسناد جدیدی از حقوق نجومی یکی از مدیران بانکی کشور منتشر شد؛ در این خبر که شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منتشر کرد نوشته شده بود: پرونده های فساد در دستگاه های دولتی در شرایطی طی 3 سال گذشته یکی پس از دیگری آشکار می شود که این روزها برخی رسانه های زنجیره ای در تلاش هستند تا با مطرح کردن پرونده های فساد در دولت قبل، درپوشی بر اسناد منتشر شده از فساد برخی دستگاه های تحت نظر دولت یازدهم بگذارند. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید./راه دانا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین