پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:35 - 1395/03/26

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی سعید بشرخواه به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل معرفی شد.

کارگرآنلاین: سعید بشرخواه، مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیران کل تامین اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 43 درصد جمعیت استان اردبیل از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند و در صدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی و حمایت مسئولان جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان اردبیل را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ایجاد شعب سازمان تامین اجتماعی در مناطق محروم نیز از برنامه‌های اساسی است تصریح کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان و نمایندگان استان اعتبارات ویژه‌ای به این امر اختصاص یابد تا تحولات عظیمی در خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی انجام شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل از سرمایه‌گذاری در استان اردبیل برای ارتقای سطح خدمات تامین اجتماعی خبر داد و گفت: شعبه رفاهی، خدماتی، گردشگری و درمانی شهرستان سرعین با اعبتار 25 میلیارد تومان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود که این یک گام بسیار بزرگ در اجرای خمات‌رسانی بیمه تامین اجتماعی در استان اردبیل است.

بشرخواه بیان کرد: تعامل با شرکای تامین اجتماعی در اردبیل و وصول منابع سازمان یک امر بسیار مهم و ضروری است که در صدد هستیم این دو رویکرد اساسی را در سازمان محقق کنیم و بتوانیم علاوه بر رضایتمندی مخاطبان شاهد ارتقای خدمات نیز باشیم.

وی از تجهیز مراکز درمانی و ناوگان آمبولانس در استان اردبیل خبر داد و افزود: تجهیز مراکز درمانی یک امر بسیار ضروری است و به‌زودی ساختمان جدید مدیریت درمان استان اردبیل نیز راه‌اندازی می‌شود.

در این آئین که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد با قدردانی از تلاش‌های احد پنبه‌ای به عنوان مدیرکل پیشین تامین اجتماعی استان اردبیل، سعید بشرخواه به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل معرفی شد./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین