پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:58 - 1395/04/01

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد

جزئیات کشف محصولات فاسد در کارخانه پگاه کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان با اشاره به اینکه نمونه‌برداری از محصولات کارخانه شیر پگاه انجام شده و جواب آن چند روز آینده آماده می‌‌شود، گفت: درحال حاضر قسمت‌هایی از کارخانه پلمب است.

کارگرآنلاین: علی‌اکبر حق‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به پلمب قسمت‌هایی از کارخانه شیر پگاه کرمان اظهار داشت: برخی شایعاتی که در این زمینه وجود دارد، صحیح نیست.

وی با بیان اینکه کارخانه به شکل مستمر و به دقت نظارت و بررسی می‎شود، گفت: پنجشنبه گذشته به‌همراه دادگستری و سایر دستگاه‌های نظارتی بازدیدی از کارخانه شیر پگاه انجام  شد و پس از مشاهده نگهداری برخی محصولاتی که تاریخ مصرفشان گذشته بود، قسمت‌هایی از کارخانه پلمب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان افزود: نمونه‌برداری از محصولات برای انجام لازم صورت گرفته و جواب آن چند روز آینده آماده می‌‌شود.

حق‌دوست تصریح کرد: مقدار مختصر و بسیار کمی از تولید کارخانه، تاریخ مصرفش گذشته بود که آن هم معلوم نیست قصد وارد کردن به چرخه مصرف داشتند و یا می‌خواستند معدوم کنند که در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه بقیه محصولات سالم بوده و مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه در حال فعالیت و تولید است و هیچ مشکل بهداشتی ندارد.

پنجشنبه گذشته در بازدید به عمل آمده از کارخانه شیر پگاه کرمان بیش از 5 تن محصول بسته‌بندی شده فاسد و مشکوک از این مجموعه کشف و توقیف شده بود که بنا بر اعلام دادگستری کرمان، در این راستا معاون کارخانه و ویزیتوری که اقدام به توزیع شیر فاسد در بازار می‌کرد برای اخذ اظهارات به پلیس احضار شده‌اند و تحقیقات لازم در این زمینه انجام شده است./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین