پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:03 - 1395/04/01

پیشرفت فیزیکی مسکن مهر یک‌درصد عقبگرد کرد

در حالی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی بهمن پارسال از پیشرفت فیزیکی ۹۴درصدی مسکن مهر خبر داده بود که وزیر راه دیشب پیشرفت این طرح را ۹۳ درصد اعلام کرد و گفت: احتمال دارد مردم در مسکن مهر باز هم پرداختی داشته باشند.

کارگرآنلاتین: مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اواسط بهمن سال گذشته  در رابطه با پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر گفته بود:‌ در سراسر ایران اگر برنامه را ملاک قرار دهیم یعنی 2 میلیون و 150 هزار واحد مسکن مهر، در حال حاضر 94 درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

وی تصریح کرد:‌ اما اگر مبنا تعداد قراردادهای منعقد شده در مسکن مهر باشد، پیشرفت فیزیکی پروژه‌های این طرح 91 درصد است.

وی با بیان "در برنامه به‌لحاظ پیشرفت فیزیکی جلوتر هستیم" افزود:‌ اما در پیشرفت پروژه‌ها در تعداد قرارداد امضا شده مسکن مهر عقب‌تر هستیم، چراکه تعداد قرارداد بیشتر از برنامه است.

این در حالی است که آخوندی وزیر راه و شهرسازی دیشب در برنامه "تیتر امشب" پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر را 93 درصد اعلام کرد و با اعلام "می‌توان گفت تقریباً پروژه مسکن مهر به اتمام رسیده" اظهار کرد: از دو میلیون و 215 هزار مسکن مهر حدود یک میلیون و 915 هزار واحد به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اختلال به وجود آمده در مسکن مهر به‌دلیل عدم تأمین امکانات زیرساختی مانند آب، برق و گاز تصریح کرد: مسکن مهر اوایل سال آینده به پایان می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی این را هم گفته که تداوم پرداختهای مردمی به سال شروع پروژه‌ها بستگی دارد و این احتمال وجود دارد که باز هم پرداختی مردم ادامه داشته باشد.

 با توجه به اظهارات وزیر راه پیش‌بینی افزایش قیمت مسکن در آینده‌ای نزدیک سخت نیست، این مسئله احتمالاً برای واحدهای مسکن مهر شهر پردیس حادتر از سایر پروژه‌ها باشد./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین