پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00022:09 - 1399/11/13

الگوگیری بانوان از سیره حضرت زهرا(س) خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن

آیت الله دری نجف آبادی گفت: الگوگیری بانوان ایرانی از سیره و منش حضرت زهرا(س) سبب خنثی شدن هجمه های فرهنگی دشمنان می‌شود.

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز (13 بهمن) در مراسم تجلیل از بانوان شاغل استان مرکزی که به مناسب ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن در محل استانداری برگزاری شد، گفت: حضرت زهرای مرضیه الگوی تمام نمای برای بانوان است و همگان باید با الگو گیری از این بانوی بزرگ اسلام در مسیر ارزش های دینی و ولایی گام بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هیچ گاه بیکار ننشسته اند و همواره با توطئه های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه اینبار دشمنان ارزش های فرهنگی ما را نشانه گرفته اند، بیان کرد: بانوان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارند و می توانند با فعالیت خود در بخش های مختلف فرهنگی و همچنین تربیت و پرورش صحیح فرزندان این توطئه ها را خنثی کنند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در دسترس بودن فضای مجازی برای همگان، اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در صدد ضربه زدن به کانون خانواده و اعتقادات نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی هستند که در این راستا نیز بانوان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه‌های شوم و همیشگی دشمنان دارند.

 

نقش بانوان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی ستودنی است

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نقش و حضور بانوان در عرصه در آن دوران اشاره کرد و گفت: بانوان ایرانی در دوران انقلاب با پشتیبانی از آرمان‌های امام راحل نقش موثری در پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی داشتند و بعد از آن نیز در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر فرستادن فرزندان و همسران خود به جبهه های حق علیه باطل در پشت جبهه ها به امداد رسانی به رزمندان پرداخته و نقش آفرینی کردند.

 

امام جمعه اراک اضافه کرد: نسل امروز زنان جامعه ایران  باید با تاسی از نسل قبل، در راستای حفظ دستاوردهای این انقلاب شکوهمند تلاش کنند و با هوشیاری و آگاهی توطئه های دشمنان را خنثی کنند. 

 

وی در ادامه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را انقلابی برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) دانست و اضافه کرد: این انقلاب بزرگ برگ زرینی بر تاریخ ایران است و به همت و تلاش امام خمینی و ولایتمداری ملتی آگاه به ثمر نشسته است.

 

منبع: شبستان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین