پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:39 - 1395/04/18

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به فیش‌های نجومی:

سرشاخه اصلی مدیران خاطی در حلقه نزدیک دولت است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به فیش‌های نجومی برخی مدیران گفت: دولت عزم جدی برای برخورد با افراد متخلف ندارد چرا که سرشاخه اصلی مدیران خاطی در حلقه نزدیک دولت قرار دارد.

کارگرآنلاین: احمد علیرضابیگی با تاکید بر اینکه هدف اصلی جریان نفوذ از بین بردن پشتوانه مردمی نظام اسلامی است، افزود: حمایت و اطمینان مردم از جمهوری اسلامی مهم‌ترین ثمره و سرمایه انقلاب اسلامی است که متاسفانه پرداخت حقوق‌های نجومی به این پشتوانه مردمی آسیب زد چرا که مردم در عمل تفاوتی بین دولت و حاکمیت متصور نیستند.

وی با اشاره به سخنان قاطع مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر در خصوص عزل افراد خاطی و برگرداندن پول‌های نامشروع پرداخت شده به بیت‌المال، گفت: دولت عزم جدی برای برخورد با افراد متخلف ندارد چرا که سرشاخه اصلی مدیران خاطی در حلقه نزدیک دولت قرار دارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به سخنان رئیس جمهور در دیدار عیدانه مدیران دولتی که گفته بود «ممکن است اصلاحات در فیش‌های حقوقی غیرمتعارف زمان‌بر باشد»،‌ گفت: چنین به نظر می‌رسد دولت برای پرهیز از مواجه با عواقب برخورد با مدیران خاطی، سعی دارد با دفع وقت این موضوع را به بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده موکول کند.

علیرضابیگی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین راهکار دولت برای کسب اعتماد مردمی مواجه صادقانه و شفاف دولت در پرونده حقوق‌های نجومی است، گفت: دولتمردان به مطالبه مردمی در این خصوص احترام بگذارند و با انتشار فیش‌های حقوقی وزراء جریان شفاف‌سازی را آغاز کنند.

استاندار سابق آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: ما نیز به عنوان مدیران اجرایی سابق حاضر به انتشار فیش‌های حقوقی خود در زمان تصدی مسئولیت‌های اجرایی هستیم.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، مردم با شنیدن اخبار پرداخت حقوق‌های نجومی ناراحت شده‌اند و اکنون منتظر برخورد با کسانی هستند که مسبب پرداخت حقوق‌ها و پاداش‌های میلیونی و دریافت کننده این مبالغ بودند./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین