پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00022:50 - 1395/04/22

دبیر نخستین جشنواره صنایع برتر استان یزد:

کلینیک صنعت و معدن در استان یزد ایجاد شد

دبیر نخستین جشنواره صنایع برتر استان یزد از ایجاد کلینیک صنعت و معدن در استان یزد با هدف ارزیابی دقیق وضعیت صنایع خبر داد.

کارگرآنلاین: محمدرضا نوری عصر امروز در آیین افتتاحیه نخستین جشنوراه صنایع برتر استان یزد با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: جشنواره اقتصاد مقاومتی در واقع برای نخستین بار در کشور بر اساس یک مدلی که برگرفته از مدل سلامت اداری شکل گرفته، برگزار شده است.

دبیر نخستین جشنواره صنایع برتر استان یزد با اشاره به اینکه این مدل می‌تواند نقش مهمی در زمینه پیشرفت فعالیت‌های تولید کنندگان داشته باشد، افزود: این مدل بر اساس آموزه‌هایی که مقام معظم رهبری در سیاست‌های نظام اقتصاد مقاومتی ابلاغ کردند طرح‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به ارزیابی عملکرد صنایع و تولیدکنندگان پرداخته می‌شود، گفت: آموزش، تجهیزی و توسعه سرمایه انسانی از جمله معیارهایی است که در این زمینه مورد توجه قرار می‌گیرد.

نوری از ایجاد کلینیک صنعت و معدن استان یزد خبر داد و گفت: این کلینیک به ارزیابی دقیق از وضعیت و پیشرفت صنایع پرداخته و راهکار توسعه آنها را به صورت کاملا علمی و عملی بیان می‌کند.

دبیر نخستین جشنواره صنایع برتر استان یزد خاطرنشان کرد: در این کلینیک، صنایع با مراجعه به کارشناسان ارزیابی دقیق و سریعی از وضعیت کار خود دریافت می‌کنند تا به وسیله آن بتوانند پیشرفت کنند.

نخستین جشنواره صنایع برتر استان یزد با رویکرد اقتصاد مقاومتی از امروز تا 25 تیرماه در محل کارخانه جنوب واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی(ره) روبه‌روی پارک هفت تیر با برپایی نمایشگاه جنبی برپا است./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین