پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:58 - 1395/04/28

تاثیر پدیده شاندیز بر گردشگری استان خراسان رضوی

ماندگاری زائران بارگاه حضرت ثامن الحجج(ع) در مشهد از ١٠ روز در گذشته به کمتر از دو روز کاهش یافته است و پدیده می تواند یکی از مزیت های اصلی شهر مشهد و استان خراسان رضوی برای افزایش زمان ماندگاری زائر و مسافر باشد.

کارگرآنلاین: به گزارش روابط عمومی شرکت پدیده، غلامحسین زاهدپیشه در میزگرد تحلیلی پدیده، بورس و گردشگری با بیان این مطلب افزود: ماندگاری زائران بارگاه حضرت ثامن الحجج(ع) در مشهد از ١٠ روز در گذشته به کمتر از دو روز کاهش یافته است و پدیده می تواند یکی از مزیت های اصلی شهر مشهد و استان خراسان رضوی برای افزایش زمان ماندگاری زائر و مسافر باشد.

این فعال حوزه گردشگری استان اظهار داشت: شناخت اماکن گردشگری هر منطقه توسط توریستها یکی از فاکتورهای اصلی درآمدزایی و جذب گردشگر محسوب می شود که در این زمینه در شهر مشهد بازار رضا رتبه اول را با ٧٧ درصد آشنایی زائران به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه پدیده شاندیز پس از بازار رضا در رتبه دوم شناخته شده ترین مکانهای گردشگری مشهد قرار دارد؛ تصریح کرد: این مساله که به دلیل تبلیغات گسترده این شرکت ایجاد شده یکی از مزیت های آن است و می تواند پدیده را به قطب گردشگری منطقه و حتی کشور تبدیل کند.

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی ادامه داد: به نظر من چشم انداز گردشگری پدیده در بلند مدت از چشم انداز اقتصادی آن روشن تر است اما رسیدن به این مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق و تدوین استراتژی های بلندمدت می باشد.

زاهدپیشه تاکید کرد: ١٣۶ هزار سهامدار پدیده می توانند به عنوان ١٣۶ هزار تبلیغ کننده این شرکت در حوزه گردشگری فعالیت کنند که این مساله پدیده را دارای جایگاهی منحصر به فرد در زمینه جذب گردشگر می نماید.

وی هیات مدیره جدید پدیده را افرادی آشنا به مسائل گردشگری و توریسم خواند و گفت: فکر میکنم پدیده با برنامه ریزی مدون می تواند در زمینه گردشگری به سرعت رشد کند و حتی در سطح منطقه ای و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد./هشدار نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین