پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:42 - 1395/05/16

حمله شدید آقای مدیرعامل به گل محمدی و پاسخ یحیی + عکس

مدیرعامل ذوب آهن اعلام کرد که بعضی ها بعد از موفقیت نقاب از چهره شان برداشتند.

کارگرآنلاین:  اوضاع در ذوب آهن زیاد جالب نیست و هر چند که این تیم فولاد را شکست داد اما هواداران این تیم نگران کنار رفتن سرمربی موفق تیم خود هستند.


سعید آذری با یحیی گل محمدی دچار اختلاف شده و علیه هم مصاحبه کرده اند که نهایتا گل محمدی موقتا از همراهی تیمش محروم شده است.

 
آذری در تازه ترین اقدام خود نیز مطلبی علیه گل محمدی به شرح زیر منتشر کرده که نشان می دهد رابطه مدیرعامل و سرمربی کاملا شکرآب است:

 
«سال ها برای پیشرفت آدم ها تلاش صادقانه می کنی، پاشون می ایستی و نمیذاری آسیبی بهشون برسه ولی وقتی موفق میشن تازه نقاب از چهره اصلی اونا می افته و ماهیت اصلی خودشون را نمایان می کنن.

 
تو ضرر نکردی، نباختی، بالاسری میدونه و خود اونا و کسایی که میخوان واقعا بدونن. پس ادامه به راهت، مواظب باش بی معرفتا اصول و فلسفه زندگیت رو ازت نگیرن، خوبی کن هر چند امروز خریدارش کمه ...»

 
گل محمدی هم دقایقی پیش در صفحه اجتماعی خود به این جملات واکنش نشان داد و نوشت: «بعضى ها تا دیروز به خاطر موندن تو لیگ همدیگرو بغل می کردند و اشک شوق می ریختند ولى امروز وقتى قهرمانشون می کنى شاخ میشن!»

 
به نظر می رسد با این مطلب آذری و پاسخی که گل محمدی به او داده، باید دوران حضور یحیی در ذوب آهن را تمام شده دانست.


گفتنی است شب گذشته ذوب آهن موفق شد در غیاب گل محمدی با نتیجه 2 بر صفر و با گل های دقایق 24 مهدی رجب زاده و 64 محمدرضا حسینی، فولاد خوزستان را در اهواز شکست دهد.

 

جام نیوز
 
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین