پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:51 - 1395/05/18

اعلام خبر مرگ احسان علیخانی در تلویزیون!؟+جزئیانت

لحظاتی پیش خبر درگذشت احسان علیخانی توسط مجری شبکه ورزش خبر ی باورنکردنی را به اطلاع عموم رسید و ابراز امیدواری کرد که خبر مرگ احسان علیخانی واقعی نباشد.

کارگرآنلاین: مهدی توتونچی خبرنگار اعزامی صدا و سیما به المپیک لحظاتی پیش خبر مرگ احسان علیخانی مجری معروف تلویزیون را اعلام کرد اما با شک و تردید. امیدوارم بودیم خبر درگذشت احسان علیخانی صحت نداشته باشد و همین گونه هم شد.

جالب اینکه مجری شبکه ورزش لحظاتی کذب بودن این خبر را تکذیب کرد. معلوم نیست چرا چنین خبر مهمی قبل از تائید منابع خبری روی آنتن زنده اعلام می شود!

هیراد حاتمی، یکی از دوستان نزدیک احسان علیخانی که خودش هم مجری تلویزیون است، گفت:« این خبر اصلا صحت ندارد. من بلافاصله با احسان تماس گرفتم. او کاملا حالش خوب است و هیچ مشکلی ندارد.»


یکی دیگر از نزدیکان علیخانی هم خبر مجری شبکه ورزش را تکذیب کرد:« واقعا من نمی دانم این چه کار زشتی است که اینها می‌کنند. همین الان با احسان حرف زدم. سر و مر گنده در دفترش نشسته و هیچ مشکلی هم ندارد. از وقتی این خبر را روی آنتن تلویزیون اعلام کرده اند دوستان و آشنایان زیادی با ما تماس گرفته‌اند و با تعجب ماجرا را پیگیری می‌کنند.»

اشتباه مجری شبکه ورزش روی آنتن زنده، موجی از شایعه در مورد درگذشت احسان علیخانی را به راه انداخت/ البته این مجری لحظاتی بعد اشتباهش را اصلاح کرد/فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین