پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:21 - 1395/06/14

تکذیب خبری شوکه‌کننده درباره 5 ملی‌پوش فوتبال ایران در چین

سرمربی اسبق تیم ملی پس از 27 سال شایعات مربوط به شرب خمر 5 ملی پوش در چین را تکذیب کرد.

کارگرآنلاین: مهدی مناجاتی که در دو دیدار رفت و برگشت ایران و چین در مقدماتی جام جهانی 1990 سرمربی تیم ملی بود، درباره اتفاقات رخ داده در اردوی تیم ملی  قبل از مسابقه با چین در پکن به کاپ اظهار داشت: در فاصله 48 ساعت قبل از مسابقه رفت ایران در برابر چین اعلام شد که 5 بازیکن اصلی من حق بازی  مقابل حریف را ندارند و محروم هستند.تیم ایران بدون این بازیکنان در دو مسابقه رفت و برگشت با چین مسابقه داد و سرانجام با تفاضل گل کمتر شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد اما آن اتفاق شوک بزرگی برای فوتبال ایران بود.

وی ادامه داد:به این ترتیب پس از پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی تغییرات فراوانی در فوتبال کشور رخ داد از جمله تغییر در کادر فنی و ریاست فدراسیون. همچنین اندکی پس از این مسابقات رییس سازمان تربیت بدنی نیز تغییر کرد.این دقیقا سناریویی بود که پیش از بازی چین برای تیم ما طراحی شده بود.

سرمربی سابق تیم ملی درباره شایعات مطرح شده پیرامون 5 بازیکن تیم ملی که در آن مقطع مبنی بر حضور آنها در یک مکان غیراخلاقی در چین مطرح شد اذعان داشت:این یک دروغ بزرگ بود.بازیکنانی که نام شان مطرح بود، همگی از نفرات منظم تیم بودند و من از آنها بی انضباطی ندیدم.

مناجاتی افزود:همه اتفاقات از داخل ایران رخ داده بود.تمام این موضوعات خطی بود تا تیم را زمین بزنند تا نتیجه نگیریم و بهانه لازم برای تغییرات فراهم شود./کاپ

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین