پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:05 - 1399/11/27

آخرین آمار کرونا؛ جان باختن ۸۳ بیمار کووید۱۹

سخنگوی وزارت بهداشت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۲۸ نفر رسید.

​سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۲۸ نفر رسید.
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما، خانم دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۷۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۸۴ نفر از آنها بستری شدند.
وی ادامه داد: مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۲۳ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۳۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
خانم دکتر لاری افزود: 3 هزار و ۷۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
وی ادامه داد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۸۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، هم اکنون ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
خانم دکتر لاری افزود: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین