پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:54 - 1395/06/31

شانس به رامین رضاییان رو کرد

مصدومیت شماره 10 پرسپولیس و غیبت او در دیدار مقابل سپاهان، این شانش را به ملی پوش نیمکت نشین می دهد تا بالاخره راه ورود به ترکیب اصلی را پیدا کند.

کارگرآنلاین: رامین رضاییان که بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان به پرسپولیس بازگشت، از چند هفته پیش به دنبال جلب نظر مجدد برانکو ایوانکوویچ است اما فعلا موفق به این کار نشده است.

رضاییان پس از بازگشت از اردوی تیم‌ملی در چین سعی کرد در دربی فرصت بازی پیدا کند که موفق به این کار هم نشد و برانکو نشان داد به او اعتقادی ندارد. او با این‌که ناراحتی‌اش از این موضوع را در جمع‌های خصوصی مطرح کرده است اما هرگز در مصاحبه‌هایش اشاره‌ای به این مسأله نداشته است.

حالا فرصت خوبی برای بازی کردن در اصفهان برای رضاییان پیش آمده است. پرسپولیس در شرایطی امروز به مصاف سپاهان می‌رود که فرشاد احمدزاده مصدوم است و کمال کامیابی‌نیا به خاطر محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست.

در این شرایط شانس به رضاییان رو کرده تا بتواند به ترکیب برگردد. اگر برانکو بخواهد به رضاییان اعتماد کند، ‌احتمالا او را در پست وینگر چپ به میدان می‌فرستد. این، بهترین فرصت برای رضاییان است تا بتواند توانایی‌هایش را نشان دهد.

البته این احتمال هم وجود دارد که برانکو از مهره های دیگری در آن پست استفاده کند. شاید صادق محرمی که احتمالش کم است. شاید هم وحید امیری.

سرمربی قرمزها در مصاحبه های خودش از عدم آمادگی 100 درصد رضاییان گفته است. همین موضوع این احتمال را به وجود می آورد که در بازی امروز امیری جای احمدزاده وینگر راست باشد و علی علیپور و مهدی طارمی مثل دربی زوج خط حمله پرسپولیس باشند.

در این صورت هم باید گفت که احتمال حضور رضاییان به عنوان بازیکن تعویضی در این بازی می تواند بیشتر از بازی های قبل باشد.
منبع: جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین