پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:00 - 1395/08/09

قائم مقام وزیر کشور خبر داد

پرداخت حقوق 54 درصد از کارگران پارس جنوبی

قائم مقام وزیر کشور گفت: حقوق 54 درصد کارگران پارس‌جنوبی به موقع پرداخت شد.

کارگرآنلاین: محمدحسن مقیمی ظهر امروز در نشست کمیسیون کارگری در عسلویه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای اینکه از حقوق خودش درست استفاده کند سعی دارد از منابع خدادادی حداکثر استفاده را ببرد و باید در این مسیر نهایت تلاش و فعالیت خود را به کار ببندیم.

وی افزود: برای بهره‌برداری از سهم خود در پارس جنوبی باید تلاش کنیم و طبق زمان‌بندی کارها را پیش ببریم و دولت وظیفه دارد از فعالیت‌های منطقه پارس جنوبی حمایت کند.

 قائم مقام وزیر کشور خاطر نشان کرد: یکی از عوامل مؤثر در پیشبرد عسلویه کارگران هستند و باید تلاش شود حقوق کارگران به موقع پرداخت شود تا با علاقمندی به کار بپردازند.

 مقیمی با تاکید بر پرداخت به موقع حقوق کارگران تصریح کرد: در پارس جنوبی 29 درصد از کارگران دو ماه حقوقشان پرداخت نشده، 16 درصد نیز یکماه پرداخت نشده و 54 درصد از کارگران پارس جنوبی نیز به موقع پرداخت شده است.

 وی در مورد اشتغال 50 درصد نیروی بومی نیز گفت: به مباحث آموزشی باید بیشتر توجه کنیم و هرقدر نیروی انسانی از خود منطقه تامین شود، هزینه‌ها کمتر می‌شود لذا باید به آموزش فنی و حرفه‌ای بها بدهیم.

 قائم مقام وزیر کشور بیان کرد: دیدگاه‌های استاندار بوشهر در مورد مسایل رفاهی و ارتباط نزدیک کارکنان و ساکنان منطقه، بسیار ارزشمند و مهم است و هر جا صنعت خودش را با مردم تطبیق داده موفق عمل کرده است.

 وی تاکید کرد: وظیفه ماست که کمک کنیم تا چرخ صنعت بچرخد ضمن اینکه برقراری امنیت شغلی کارگران وظیفه مهم ماست./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین