پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:18 - 1395/09/17

حرف بی ربط تتلو درباره فوتبال و خواننده مشهور کانادایی +عکس

تتلو با انتشار تصاویری از حضور خواننده هالیوودی و آهنگساز و بازیگر کانادایی در تمرینات دو تیم رئال مادرید و بارسلونا از اینکه اجازه حضور در تمرینات تیم استقلال را پیدا نمی کند، گلایه کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، امیرحسین مقصودلو مشهور به تتلو یعنی همان خواننده پرحاشیه، مدتی است به دنیای فوتبال علاقه نشان می دهد.

در همین راستا امروز وی با انتشار تصویری از حضور خواننده هالیوودی و آهنگساز و بازیگر کانادایی در تمرینات دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مقایسه خود با او پرداخته و از اینکه اجازه حضور در تمرینات تیم استقلال را پیدا نکرده، گلایه کرد.



تتلو که پیش از این اصرار زیادی برای حضور در تیم پرسپولیس و حتی رفاقتش با یکی دو بازیکن این تیم حاشیه هایی را درست کرد، این روزها علاقه زیادی به حضور در تیم استقلال و پوشیدن پیراهن شماره ۷ این تیم را دارد.

البته پست های تتلو درباره تفاوت فوتبال ایران و کشورهای دیگر به همین یک عکس خلاصه نشد و او با انتشار دو عکس دیگر دلیل این موضوع که فوتبال اسپانیا پرتماشاچی و پرگل است و فوتبال ما بی پول و کم گل و بی تماشاچی را به حضور نداشتن امثال خواننده هالیوودی در تمرینات تیم ها ربط داد./ روز پلاس
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین