پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:42 - 1395/09/22

شایعه ای هدفدار برای انتصاب وزیر ارتباطات به عنوان معاونت اول یا دبیر در دولت آینده

شایعاتی منتشر شده که تاکنون با محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، مذاکراتی انجام شده تا وی به عنوان معاون اول رئیس جمهور یا دبیر شورای عالی امنیت ملی در دولت آینده به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش کارگرآنلاین، جهت ایجاد تزلزل در برخی مسوولیت ها و ایجاد قوت در میان برخی افراد نزدیک به حسن روحانی، شایعاتی در مورد پست های دولت آینده منتشر می شود.

 بر همین اساس به دلیل ایستادگی علی شمخانی در مورد زیاده خواهی های آمریکا و موضع های دقیق و به موقع وی در مورد سیاست خارجی، مورد نکوهش حلقه اعتدال قرار گرفته است.

از طرف دیگر به دلیل اینکه اطرافیان روحانی احتمال میدهند جهانگیری در برخی محافل از ورود به انتخابات سخن گفته، از هم اکنون تهدید به برکناری در دولت آینده شده است.

با این همه شایعاتی منتشر شده که تاکنون با محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، مذاکراتی انجام شده تا وی به عنوان معاون اول رئیس جمهور یا دبیر شورای عالی امنیت ملی در دولت آینده به کار گرفته خواهد شد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از اعضای مؤسس حزب اعتدال و توسعه(حزب حسن روحانی) است وی در دوران ریاست حسن روحانی، معاون پژوهش‌های سیاست خارجی مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشت.

منبع: پارس نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین