پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:46 - 1395/09/25

جلسه هاشمی با دیوان عدالت اداری؛

رای دیوان عدالت اداری در مورد فدراسیون تیراندازی مجددا بررسی می شود

رای دیوان عدالت اداری در خصوص لغو انتخابات فدراسیون تیراندازی پس از جلسه این دیوان با رئیس فدراسیون تیراندازی مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
به گزارش کارگرآنلاین، مهدی هاشمی در خصوص جلسه روز  چهارشنبه خود با دیوان عدالت اداری در مورد رای صادر شده انتخابات این فدراسیون گفت: جلسه ای پیرامون حکم صادر شده داشتیم که توضیحات و توجیهات لازم را ارائه دادیم و ایرادات نسبت به حکم را بیان کردیم. درست است که حکم مستقیم به افراد در فدراسیون اثری ندارد اما تفسیر و تعبیراتی می شود که تاثیرات و اثرات منفی بعضا متوجه فدراسیون خواهد شد.
 
وی افزود: مقرر شد مجددا این موضوع با توجه به اینکه ابعاد مختلفی دارد در دستور کار بررسی قرار بگیرد  ضمن اینکه نباید بحث تعرض به حریم بخش های عمومی غیر دولتی صورت بگیرد که فردا بهانه ای دست اغیار بدهد.
 
رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: باید اصول و قوانین کلی مورد رعایت قرار گیرد. قرار شد موضوع برای بررسی به بخش هایی ارجاع شود تا مجددا موضوع بررسی و پیگیری شود.
 
هاشمی در پاسخ به این سوال  مهر که با این حساب آیا حکم فعلی دیوان عدالت اداری لغو شده است گفت: هنوز حکم  لغو نشده اما ممکن است اصلاحی در آن صورت بگیرد. فعلا در دستور بررسی مجدد قرار گرفته است.
 
وی در  پاسخ به این سوال که آیا نماینده ای از وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه حضور داشت گفت: خیر ولی من موضوع را به اطلاع وزارتخانه رساندم و قاعدتا آنها نیز در جریان امور قرار گرفتند.
 
رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان در خصوص موضع خود در قبال تکرار رای فعلی گفت: به نظرم این موضوع شفاف سازی می شود باید ابهام این رای رفع شود و یا همراه با تفسیر باشد و اعلام شود تا هرکسی تفسیر به رای نکند. اما آنچه که مسلم است با این توضیحاتی که ارائه شد انتخابات مورد تعرض واقع نخواهد شد.
 
به گزارش مهر، چند روز پیش امیررضا خادم معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش با اشاره به حکم صریح دیوان عدالت اداری در مورد ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی به علت دوشغله بودن مهدی هاشمی در زمان شرکت در انتخابات این فدراسیون گفت: دیوان در اجرای حکم خود بسیار جدی است و وزارت ورزش  و جوانان موظف به اجرای قانون است.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین