پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:58 - 1395/09/26

واکنش رییس فراکسیون ورزش مجلس به حواشی فدراسیون تیراندازی

اینکه امروز بخواهند برای اتفاقی که در گذشته رخ داده، تصمیم بگیرند کار درستی نیست بر اساس قانون آقای هاشمی دو شغله نیست و بهانه ای برای اصرار بر برکناری وی وجود ندارد.

به گزارش کارگرآنلاین، سیدمهدی هاشمی در مجلس نهم نماینده تهران بوده و همزمان ریاست فدراسیون تیراندازی را نیز بر عهده داشت و از همان زمان به عنوان اینکه نمایندگی مجلس شغل است، خواهان استعفای وی از یکی از دو سمت بودند که هرگز اتفاق نیفتاد اما اکنون که دیگر نماینده نیست، فشارهای زیادی علیه وی صورت می گیرد که از ریاست فدراسیون تیراندازی استعفا دهد.

در این رابطه محمدرضا تابش، رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه چرا این حکم را داده اند و با چه هدفی به دنبال استعفای آقای هاشمی هستند، بهتر است از خودشان بپرسید. اما به نظر بنده این رفتار درستی نیست.


وی با یادآوری اینکه در گذشته برای دو دوره ریاست فدراسیون سوارکاری را بر عهده داشت گفت: همان زمان بنده را نیز تحت فشار گذاشتند و ما معتقد بودیم که نمایندگی شغل نیست بلکه سمت است و نمی تواند مانع حضور در ریاست فدراسیونها بشود.


تابش با تاکید بر اینکه تصمیم گیری در این مورد را در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بررسی کردیم گفت: آن زمان تصمیم بر این شد که نمایندگی شغل محسوب می شود و بنده نیز دیگر برای ریاست فدراسیون سوارکاری نامزد نشدم و از این سمت کناره گیری کردم.


وی با اشاره به اینکه آقای هاشمی در گذشته همزمان دوشغل داشته است گفت: اینکه امروز بخواهند برای اتفاقی که در گذشته رخ داده، تصمیم بگیرند کار درستی نیست.


رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر آقای هاشمی نماینده مجلس نیست و شغل دیگری هم ندارد گفت: آقایانی که بر استعفای ایشان از نمایندگی مجلس اصرار داشتند، گمان کنند که وی استعفا داده است. به هر حال امروز سید مهدی هاشمی تنها یک شغل دارد و در هر صورت چه به واسطه تصمیم شخصی یا موفق نشدن در انتخابات مجلس، نتوانسته به مجلس شورای اسلامی وارد شود، مبنی بر این است که خواست منتقدان محقق شده است.


وی در پاسخ به اینکه گمان نمیکنید که این رفتار مربوط به بازی های سیاسی و تسویه حسابهای جناحی باشد گفت: کاری به این حرفها نداریم. آنچه باید در مورد آن صحبت کنیم و نظر بدهیم، شرایط فعلی آقای هاشمی است که در شرایط فعلی برای تصدی ریاست فدراسیون تیراندازی مشکلی برای آقای هاشمی نیست.


تابش در پاسخ به اینکه گمان نمی کنید این رفتارها در جهان به زیان کشورمان تمام شود گفت: هرچقدر در کشور ثبات تصمیم گیری باشد، به همان اندازه بهتر است و تفاوتی نمی کند که در حوزه ورزش باشد یا اقتصاد یا سیاست و فرهنگ. بنابر این سعی کنیم تا حد امکان برای کشور حاشیه درست نکنیم.


وی در پاسخ به اینکه بهتر نیست صبر کنیم تا دوره ریاست آقای هاشمی بر فدراسیون تیراندازی تمام شود و اجازه دهیم در انتخابات فدراسیون نسبت به انتخاب وی تصمیم گیری شود گفت: ان دیگر مربوط به آینده است و آنچه در مورد آن باید صحبت کنیم این است که بر اساس قانون آقای هاشمی دو شغله نیست و بهانه ای برای اصرار بر برکناری وی وجود ندارد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین