پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:15 - 1395/10/23

تجمع دوباره کارگران بازنشسته فولاد مقابل ساختمان مجلس

صبح دیروز گروهی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور که از شهر‌ها و استان‌های مختلف به تهران آمدند برای دومین بار در ماه جاری مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش کارگرآنلاین، گروهی از کارگران وکارکنان بازنشسته فولاد که برای دومین بار در ماه جاری از سراسر کشور به تهران آمده بودند روز گذشته (چهارشنبه ۲۲ دی ماه) مقابل ساختمان مجلس اجتماع کردند. این عده گفتند: دلیل اعتراض امروزمان در مقابل ساختمان مجلس، رسیدگی به وضعیت بازنشستگان صنعت فولاد در لایحه بودجه ۹۶ و برنامه ششم توسعه است.

به گفته یکی از بازنشستگان معترض، چندین سال است به دلیل مشکلات مالی صندوق فولاد آسایش دوران بازنشستگی برهم خورده و مرتبا مسئولان برای پیگیری مشکلات بازنشستگان فولاد بار مالی آن را بهانه می‌کنند.
وی گفت: آیا رواست بازنشسته‌ای که در زمان اشتغالش برای مدت سه دهه سخت‌ترین شرایط کاری را متحمل شده و حق بیمه پرداخت کرده، حالا باید به‌جای استراحت هر روز به دنبال مطالبات مزدی خود و تامین منابع مالی باشد؟ طبق ادعای این کارگر معترض، از روز هفتم تا به امروز ۲۲دی ماه که برای دومین بار برای پیگیری مطالباتمان به تهران آمده‌ایم شمار قابل توجهی از همکاران بازنشسته‌مان که پیشتر در اجتماع نخست ما را همراهی کرده بودند، به دلیل کهولت سن فوت کرده‌اند.

 
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین