پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:25 - 1395/10/28

با برگزاری انتخابات تیراندازی تاثیرات منفی کاهش می‌یابد

امیدوارم در جلسه آسیا سوالی درباره اتفاقات اخیر فدراسیون تیراندازی نپرسند

عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون تیراندازی آسیا می‌گوید مشکلات تیراندازی کم نیست، اما سوال جدی که ممکن است از ما بپرسند این است که انتخابات را فدراسیون برگزار می‌کند یا وزارت ورزش؟

به گزارش کارگرآنلاین، احمدرضا هامونی درباره اتفاقات اخیر فدراسیون تیراندازی و برکناری مهدی هاشمی اظهار داشت: اتفاقی که افتاده حتما در این رشته تاثیرگذار خواهد بود. امیدواریم که با برگزاری انتخابات در اسرع وقت تاثیرات منفی را کاهش دهند.

وی افزود: همان طور که می‌دانید بازی‌های کشورهای اسلامی، مسابقات سهمیه المپیک نوجوانان، بازی‌های آسیایی 2018 و در همان زمان مسابقات کسب سهمیه المپیک را پیش رو داریم. هرچه مجمع زودتر برگزار شود طبعا تاثیرات منفی ناشی از عدم ثبات کمتر می‌شود و انتظار آسیب‌ کمتری خواهیم داشت.

عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون تیراندازی آسیا در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به صحبت‌های وزیر ورزش که گفته بود حالا وقت مدال‌آوری تیراندازی در المپیک است، خاطرنشان کرد: در این صورت نیاز به حمایت داریم. مشکلات تیراندازی کم نیست و ما همچنان در واردات سلاح و مهمات تحریم هستیم. البته در رشته اهداف پروازی تجهیزات در داخل کشور تولید می‌شود و اگر می‌خواهیم نتایج خوب بگیریم این اتفاق باید در رشته تفنگ هم رخ دهد.

هامونی حقیقت ادامه داد: وقتی توانستیم در المپیک به فینال راه پیدا کنیم یعنی سطح تیراندازی در ماده تفنگ خوب است، اما با اعزام 5 ورزشکار به هانوفر و تهیه مهمات در این شهر و همین طور بدون رقیب داخلی نمی‌توان نتیجه گرفت. ما باید با روش تولید مهمات استعدادها را شناسایی کنیم و این موضوع تعامل وزیر ورزش، معاون قهرمانی، رئیس فدراسیون و نیروهای مسلح را می‌طلبد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه جلسه مفصلی را با دیوان عدالت اداری در خصوص احکام صادره داشته‌اند، تصریح کرد: در قوه قضاییه به گرایشات سیاسی توجه نمی‌شود. دیوان اعلام کرده بود که صلاحیت رسیدگی به امور فدراسیون‌ها را ندارد، اما از طرف دیگر انتخابات را باطل کرد. حالا سوال جدی که ممکن است پرسیده شود این است که مجامع بین‌المللی از ما بپرسند انتخابات را چه کسی برگزار می‌کند؟ فدراسیون یا وزارت ورزش؟

وی افزود: با صحبت‌هایی که با آقای بهرامی داشتیم او دستور بررسی داده است. امیدوارم که وی به این موضوعات توجه کند. این هفته جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون تیراندازی آسیا در کویت برگزار می‌شود و از آقای هاشمی نیز دعوت کرده‌اند. من با صحبتی که با هاشمی داشتم تاکید کردم حتما به این جلسه برود، اما امیدوارم درباره اتفاقات اخیر بحث نشود.

فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین