پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:42 - 1399/12/10

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۰ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: تجربه فعالیت در بازار آزاد ارز ثابت کرده که همواره افزایش تنش و مناقشات سیاسی میان ایالات متحده و ایران منجر به کاهش ارزش ریال در برابر دلار می‌شود و در روزهای گذشته با توجه به صدور پالس‌های خبری و سیاسی منفی از سوی کاخ سفید برای ایران، دلار روند صعودی قابل توجهی را در پیش گرفته است.

وی افزود: بسیاری از فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی خرد یا کلان که برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز خود به دلار یا دیگر ارزهای شاخص نیاز دارند در بی‌اعتمادی کامل نسبت به نوسانات شاخص بازار مواجهه شده‌اند و چاره‌ای جز گران خرید دلار برای تأمین به موقع مواد اولیه مورد نیاز ندارند.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: در صورتی که سطح تقاضای فعلی در جریان معاملات بازار آزاد همچنان به همین اندازه باقی بماند و مناقشات سیاسی میان تهران و واشنگتن متوقف نشود می‌توان انتظار داشت که نرخ هر دلار آمریکا در واپسین روزهای فعالیت دولت دوازدهم در سال ۹۹ به بیش از ۳۰ هزار تومان برسد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

منبع: ایمنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین