پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:22 - 1395/11/06

تشدید مشکلات تیراندازی پس از برکناری هاشمی

شرایط این روزهای فدراسیون تیراندازی مساعد نیست و برخی تیراندازان به وضعیت موجود و تصمیم مسئولان گلایه دارند.

به گزارش کارگرآنلاین؛ مسابقات جهانی تیراندازی از 5 اسفند ماه به میزبانی هند آغاز می شود که تیم ایران در دو رشته تفنگ و تپانچه در این رقابت ها شرکت می کند.

 براین اساس فدراسیون تیراندازی اسامی نفرات اعزامی به این رقابت ها را مشخص کرد که قرار بود در ابتدا 14 نفر به این رقابت ها اعزام شوند اما به دلیل مشکلات مالی ،فدراسیون تعداد تیراندازان اعزامی به این رقابت ها را به 8 نفر کاهش داد.

انتظار می رفت فدراسیون تیراندازی با توجه به تصمیم وزارت ورزش مبنی برکنار گذاشتن مهدی هاشمی شرایط بهتری پیدا کند  ولی متاسفانه اینگونه نشد.

از تیم تفنگ 8 تیرانداز قرار بود به رقابت های جهانی هند اعزام شوند اما "مه لقا جام بزرگ" و "نرجس امام قلی نژاد" در بخش بانوان و "مهدی احمدی" و "محمد حسین کریمی" در مردان از اردو تیم ملی تفنگ کنار گذاشته شدند.

براین اساس تیم تفنگ با 4 ورزشکار در اردو به سر می برد.

شرایط خوبی بر تیراندازی حاکم نیست
نرجس امام قلی نژاد ملی پوش تیراندازی که از لیست تیم اعزامی به مسابقات هند کنار گذاشته شد اظهار داشت:مدت زیادی در اردو تیم ملی  بودم و شرایط به خوبی پیش می رفت اما روز گذشته به برخی تیراندازان گفتند که دیگر در اردو تیم ملی شرکت نکنید حتی نمی توانیم در تمرینات حضور داشته باشیم.

وی افزود:در حال حاضر تیراندازی شرایط مساعدی ندارد با این وجود نمی توان از تیراندازان انتظار داشت که در مسابقات مدال کسب کنند حتی شانس کسب مدال در مسابقات آسیایی بسیار ضعیف است.

ملی پوش تیراندازی در ادامه گفت: انتظار داشتیم پس از رفتن هاشمی مدیریت جدید اوضاع تیراندازی را بهبود ببخشد اما متاسفانه اینگونه نشد و وضعیت حتی از گذشته بدتر است./باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین