پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:21 - 1395/11/10

خاتمی: موفقیت در شورای شهر مقدمه انتخابات 1400/برنامه ریزی برای حمله به نقاط قوت مدیریت شهری

جزئیات دیدار اصلاح طلبان شورای شهر با خاتمی

اصلاح طلبان جلســه ای در مورد انتخابات شــورای شــهر داشتند.

به گزارش کارگرآنلاین، شنیده ها حاکی از آن است که  اصلاح طلبان جلســه ای در مورد انتخابات شــورای شــهر داشتند. یک عضو اصلاح طلب شورای شهر  تیمی را به دیدار خاتمی برده و در آن جلسه خاتمی درباره اهمیت انتخابات شوراها صحبت میکند و میگوید این انتخابات نباید به حاشیه برود و یک مقوله جدا از ریاست جمهوری است و با تمام توان باید پای آن باشیم و این نباید فر ع بر انتخابات ریاست جمهوری شود.


خاتمــی مــی گویــد: هــر کدام مکانیســم خــاص خــودش را دارد و طبق گزارشــات دوستان، بودجه شــهرداری نزدیــک به 50 هزار میلیارد تومان اســت و نقش دیوان محاســبات هم وجود ندارد، بزرگ ترین روزنامه کشــور با ســه هزار کارمند در شــهرداری اســت. 37 زیرمجموعه دارد. امسال هم بهانه رای نداریم و این همه ظرفیتی که در شورای شهر است فرصت است. بودجه آن معادل بودجه 25 یا 26 اســتان اســت. در شــهرداری جایگاه هایی که منصوب میشــود حدود 200 پست دارد و شــهردار باید منصوب کند و معاون و شهردار منطقه و رئیــس ســازمان و حــدود 150 شــهردار ناحیــه و مناطــق داریم، حدود 375 شــهردار محله داریم. شــرکتها و ســازمانهای بزرگــی دارد.
وی می افزاید:همه عوامل، ابر و باد و مه خورشید همه دست به دست هم دادند تا بهانه ای نداشته باشیم. هم هیأت های اجرایی همسو هستند و هم توانستیم در مجلس ا کثریت هیأت نظارت را بگیریم ولذا بحث و بهانه ای نداریم. فقط مشکل ما این است که بتوانیم به یک لیست واحد برسیم .


خاتمی می گوید: خلاصه این همه مزایایی که شهرداری دارد خیلی برای ما خوب است و سن و سالی از ما گذشته است و پیر میشویم. دوستان در فضای مجازی و به نقل از ما راست و دروغ حرف هایی می گویند و دوباره به نقل از حجاریان از فتح سنگر به سنگر سخن گفته اند! من کاری به صحت و سقم آن ندارم ما الان همه اعتراض داریم به دولت روحانی و دوســتانی که از شهرســتان و اســتانها میآیند، از اســتانداران ناراضی هســتند و میگویند اصلاح طلبان اســتان ها در منطقه شــان به کارگیری نشدند. دوستان بیکار هستند و جای کار ندارند و یک سری جوان هستند که از همراهی با اصلاح طلبان سرخورده شدند. الان باید روی شــوراها و بعد مجلس و بعد ریاســت جمهوری 1400 کار کنیم.


وی خطاب به اصلاح طلبان شورای شهر می گوید:اگر میخواهیم به فکر این باشــیم که 1400 یک رئیس جمهور کامل اصلاح طلب داشته باشیم باید کار کنیم و جوان ها را ببریم و کادرسازی کنیم و آموزش و مدیریت ببینند و به میدان بروند، این همه فضا در شهرداری هست و میتوانند آنجا بروند و یاد بگیرند و کار مدیریتی کنند و برای چند سال بعد مدیران خوب و خوش آتیه از اینها بیرون بیاید.
دراین جلسه تصمیم گرفته می شود روی 2 نقطه در شهرداری کار شود. خاتمی در این راستا می گوید: ما باید روی نقاط قوت آقایان دست بگذاریم. در شهرداری تهران بزرگترین نقطه قوت آنها پروژه های عمرانی است. باید روی ایــن پروژه هــای عمرانــی کــه برای مردم هســت دســت بگذاریم و نکته ای و مشــکلی و چیز منفی دارد، دســت بگذاریــم. املاک نجومی خوب بود همچنان باید داغ نگه داریم و نباید بگذاریم به فراموشی سپرده شود.

منبع: تهران پرس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین