پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:49 - 1395/11/12

مصدومیت ۸۸نفر در مراسم تشییع شهدای آتش نشان + تصاویر

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: 4 مصدوم این مراسم توسط آمبولانس ها به بیمارستانها منتقل شدند.

 به گزارش کارگرآنلاین، حسن عباسی افزود: از ساعت 7 صبح امروز 50 تیم امدادی و درمانی مرکز اورژانس تهران به همراه 37 دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه موتور آمبولانس در داخل و محوطه های مصلای امام خمینی (ره) و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) خدمات امدادی و درمانی ارائه کردند.



 مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از مصدومیت 88 نفر در مراسم باشکوه تشییع پیکر 16 شهید آتش نشان خبر داد و گفت: 4 مصدوم این مراسم توسط آمبولانس ها به بیمارستانها منتقل شدند.
حسن عباسی افزود: از ساعت 7 صبح امروز 50 تیم امدادی و درمانی مرکز اورژانس تهران به همراه 37 دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه موتور آمبولانس در داخل و محوطه های مصلای امام خمینی (ره) و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) خدمات امدادی و درمانی ارائه کردند.

وی تصریح کرد: 90 تکنسین اورژانس تهران از جمله پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی در مراسم امروز 84 مصدوم را بصورت سرپایی در محل مداوا کردند.


مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: 4 مصدوم این مراسم از جمله سه زن و یک مرد با آمبولانس ها برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستانهای امام خمینی (ره)، شریعتی و فیروزگر منتقل شدند.

وی وضعیت عمومی این 4 مصدوم را رضایت بخش اعلام کرد.
آیین بدرقه، تشییع و خاکسپاری 16 آتش نشان شهید حادثه ساختمان پلاسکو، صبح امروز (دوشنبه) با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.


پیکرهای مطهر 13 شهید آتش نشان حادثه پلاسکو بعد از وداع باشکوه ملت عزادار و قدرشناس ایران در قطعه 50 بهشت زهرا(س) و در کنار شهدای مدافع حرم، آرام گرفتند.
همچنین پیکر سه شهید دیگر آتش نشان نیز برای خاکسپاری به زادگاه خود منتقل شدند.

شهیدان رضا نظری، بهنام میرزاخانی و علیرضا سفی زاده به ترتیب برای تشییع و خاکسپاری به اراک، ورامین و اسلامشهر منتقل شدند./ایرنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین