پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:06 - 1395/11/12

شوک به استقلالی ها بابت انتشار یک عکس

حضور مدیرعامل باشگاه استقلال در دیدار تدارکاتی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران باعث خشم هواداران آبی شد.

به گزارش کارگرآنلاین، در حالیکه استقلال در بحرانی ترین روزهای 10 سال اخیر خود به سر می برد،انتشار خبر حضور رضا افتخاری در بازی دوستانه تیم فوتسال زیر 20 سال ایران مقابل اوکراین خشم هواداران استقلال را در فضای مجازی برانگیخته است.

مشخص نیست افتخاری که همچنان مشاور کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال است،چگونه می خواهد این جو را مدیریت کند.

استقلال


درباره اتفاقات اخیر باشگاه استقلال،رضا یونسیان،گزارشگر برنامه 90 یادداشتی نوشته است که در ادامه می آید:

گریه ی هوادار استقلال روزِ بازی با پیکان(هر چه میگفتم مگر من چکاره ام ,از روی استیصال میگفت نه.تو رو خدا بگذارید استقلال بازیکن بگیرد) و مصاحبه ی پخش شده ی  جناب آقای افتخاری انقدر سنگین بود که نشد جلوی خودم و بگیرم.

جایی که در جواب گزارشگر, پشتِ هم عنوان میکرد من مقصرِ این اتفاق نیستم.

مگر می شود دو نامه از فدراسیون فوتبال به باشگاه ِ تحت اختیار جنابعالی با قید فوریت ارسال شود و شما و همکارانتان پشتِ گوش بیاندازید و با گفتن ِ من مقصر نیستم ماجرا را خاتمه یافته بدانید؟!

معاون حقوقی در باشگاه استقلال چه تعریفی دارد؟کار آقای بزرگی در این باشگاه دقیقا چیست؟تشکیل کمیته انضباطی برای بازیکنان تیم جوانان؟ جایگاه روابط بین الملل کجاست ؟

شما به عنوان مدیرعامل در این باشگاه چه می کنید؟دنبال ستاره ی چهارم برای استقلال هستید؟

باور کنید نامه ی سازمان آب رو چند روز پیش لای درب منزل دیدم که نوشته بود برای قرائت کنتور آمدیم ,کسی پاسخگو نبود , استرس گرفته بودم.مگر می شود نامه ی فیفا را سرسری گرفت؟مگر می شود با سرنوشت تیمی که تاثیر مستقیم روی روان و زندگی ِ روزمره ی مردم یک کشور دارد شوخی کرد؟.از خداوند برای هواداران تیم استقلال صبر طلب می کنم.

چون همانطور که می دانیم در ایران چیزی به اسم استعفای مدیران و دست اندرکاران, به دلیل ِ قصور , ناتوانی , بی تدبیری و بی کفایتی وجود خارجی ندارد./کاپ

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین