پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:04 - 1395/11/17

اگر «آخوندی» به نشست بررسی استیضاحش دعوت نشده بود پس معاونان وی در جلسه چه می‌کردند؟

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر آخوندی به نشست بررسی استیضاحش در کمیسیون عمران دعوت نشده بود پس معاونان وی در نشست چه می‌کردند؟

به گزارش کارگرآنلاین، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در نشست اخیر کمیسیون عمران که عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی حضور نیافته بود، همه معاونان او به جز یک نفر، آمده بودند.

وی افزود: اینها می‌گویند آخوندی باید کتبی دعوت می‌شده؛ هرچند ما دعوت کرده بودیم اما هیأت رئیسه قبول نکرد و گفت باید این دعوت رسمی باشد و گفتند باید جلسه مجدد برگزار شود. بر اساس نامه هیأت رئیسه مجلس، ما یکشنبه جلسه بررسی استیضاح آخوندی را مجدد برگزار می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس برهمین اساس اضافه کرد: اینکه می‌گویند دعوت نشده که نمی‌شود! چراکه به دفتر آنها گفته شده بود و خبر داشتند.

«مدیر کل امور پارلمانی آخوندی به کمیسیون عمران نامه داده بود که طی آن چندین نفر را به کمیسیون معرفی کرده بود و در آن نامه عنوان شده بود که این اسامی برای حضور در نشست هماهنگی شود؛ مفهوم این است که آنها خبر داشتند و آخوندی دعوت شده بود.»

بدری با اشاره به محورها و دلایل اصلی درخواست‌کنندگان برای استیضاح آخوندی،‌ عنوان کرد: طرح استیضاح وزیر راه 13 محور اصلی داشت که بیشتر بر پایه مباحث مدیریتی و موضوع حادثه قطار سمنان مشهد و دیگر مباحث بود.

وی با بیان اینکه کمیسیون عمران برگزار کننده جلسات بررسی استیضاح آخوندی به عنوان کمیسیون اصلی بود گفت: کمیسیون این موضوع را تا پایان رسیدگی می‌کند.

سخنگوی کمیسیون عمران ادامه داد: یکشنبه هفته آتی نشست استیضاح وزیر راه مجددا برگزار می‌شود؛‌ ما به صورت مکتوب از وی دعوت می‌کنیم که یکشنبه در جلسه حضور یابد که امیدواریم حاضر شود.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین