پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00022:45 - 1395/11/21

همراهی مردم با انقلاب؛

دعوت مراجع عظام از مردم برای حضورپرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مراجع عظام تقلید هر یک به طور جداگانه از مردم برای حضورپرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش کارگرآنلاین، آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی،‌ علوی گرگانی، سبحانی و جوادی آملی، مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

‌امسال باید این راهپیمایی پرشکوه‌تر و پرخروش‌تر از هر سال باشد
آیت‌الله مکارم‌شیرازی با گرامیداشت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ‌امسال باید این راهپیمایی پرشکوه‌تر و پرخروش‌تر از هر سال باشد دشمن در حال تهدید پی در پی است می‌خواهند ببینند تهدیدات چه اثری می‌گذارد اگر در اثر این تهدیدها مردم سست شوند فشارهای بیشتری می‌آورند.

وی عنوان کرد:‌ اگر تهدیدات و فشارها نتیجه معکوس دهد و مردم پرخروش‌تر، داغ‌تر و منسجم‌تر شوند می‌فهمند که راه اشتباهی رفتند تهدید و فشار در این جمعیت نتیجه معکوس دارد این مسئله مهمی است که امسال با آن رو به رو هستیم و باید حق آن را ادا کنیم.

راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ محکم به یاوه گویی های اخیر آمریکا و صهیونیست است
آیت الله نوری همدانی،نیز  22 بهمن را روزی بسیار مهم در تاریخ انقلاب دانست و افزود: استکبار مدت ها مسلمانان را تحت سیطره خود قرار داده بود و در امور سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دخالت می کرد، اما خداوند در22 بهمن کاری کرد که همه این ها نابود شدند و عظمت و قدرت اسلام خودنمایی کرد.

این مرجع تقلید با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ محکم به یاوه گویی های اخیر آمریکا و صهیونیست است، گفت: در 22 بهمن امسال باید با شور و خروش بیشتر با مشت محکم جواب یاوه گویی های دشمن داده شود.

این مرجع تقلید افزود: همین مردم با شور و خروش توانستند انقلاب اسلامی را به ثمر برسانند و همیشه در تمام صحنه ها حضور داشته اند.

22 بهمن سرآغاز حکومت اسلامی است
آیت الله  سبحانی نیز با گرامیداشت 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: 22 بهمن سرآغاز حکومت اسلامی است و روز محترمی به شمار می رود، 22 بهمن روزی است که همه باید احترام کنیم و از خدا بخواهیم ما را خدمتگزار حکومت اسلامی قرار دهد.

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ، عزت نظام را به رخ جهانیان می کشد
آیت الله علی علوی گرگانی نیز گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ، عزت ، و بزرگی نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشد.

آیت الله علوی گرگانی دهه فجر انقلاب اسلامی  که موفقیت  حق بر باطل است  را از مصادیق شعائر الهی دانست  و گفت : افرادی  که اهل تقوا هستند  شعائر الهی را تکریم کردند.

وی گفت : ملت ایران در برهه های مختلف از امتحان های متعدد سربلند بیرون آمدند و این بار هم مانند گذشته با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، مراجع و علما در حماسه  22 بهمن  حضور دارند  که البته این حضور جای سپاس و قدردانی دارد.

حداقل وظیفه ما در قبال خون شهدا شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است
آیت الله جوادی آملی نیز  با بیان اینکه حداقل وظیفه ما در قبال خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است گفت: شرکت در این راهپیمایی، عبادت است.

وی تاکید کرد: تمام امکانات و خدماتی که در این مملکت وجود دارد، به برکت راه امام راحل، شهدا و جانبازانی است که بیش از 20 سال با بدنی قطع نخاع به سر می برند.

آیت الله جوادی آملی، افزود: هر بحثی که ماها داریم و هر خدمتی که دولت‎مردان دارند اولین ثواب را در نامه شهدا، جانبازان و ایثارگران می‎نویسند و ما مدیون این‎ها هستیم و بعد هم مختصری برای ما می‎نویسند، شهدا و جانبازان و ایثارگران که تحصیلی نکردند به لذت‎های عقلی دست می‎یابند، این طور نیست که لذت عقلی مختص علما و دانشمندان و کاشفان باشد، امیدواریم همه ما در راهپیمایی با اخلاص و حضور و با سلام بر شهدا شرکت کنیم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین