پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:50 - 1399/12/12

شاگرد طلاساز سارق طلاها از آب درآمد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری سارق کارگاه طلا سازی در بازار تهران، گفت: سارق، شاگرد کارگاه طلا سازی بود که ۱۲ میلیارد ریال طلا به سرقت برده است.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ  جلیل موقوفه ای  بیان داشت: به دنبال تماس تلفنی صاحب کارگاه طلا فروشی با مرکز فوریت های پلیسی(۱۱۰) مبنی بر سرقت از کارگاهش، برای بررسی دقیق موضوع، تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار وارد عمل شده و مشخص شد فردی با بریدن قفل مغازه وارد شده و اقدام به سرقت بیش از یک کیلو گرم طلا کرده است.

وی افزود: با بررسی دوربین های مدار بسته مشخص شد حدودا نیم ساعت قبل از سرقت دوربین ها قطع شده است و با ظن به این که فقط شاگرد کارگاه به دوربین ها دسترسی داشته موضوع به مقام قضایی منعکس شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با اخذ مجوز قضایی، شاگرد طلاسازی هنگام خروج از تهران توسط تیم عملیات کلانتری بازار دستگیر و از کیف دستی همراه وی طلاهای سرقت شده کشف شد.

وی افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی های مقدماتی سارق چاره ای جز اعتراف نیافت و در اعترافات خود گفت من با نقشه قبلی زمانی که صاحب کارگاه حضور نداشت دوربین های مدار بسته را قطع کردم و برای اینکه به من شک نکند قفل مغازه را بریدم و پس از برداشتن طلاها فرار کردم که پلیس مرا دستگیر کرد.

موقوفه ای در پایان گفت: ازرش اموال کشف شده از این فرد بیش از ۱۲ میلیارد ریال است و متهم ضمن تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین