پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:10 - 1399/12/12

مغازه ساخت تابلوهای تبلیغاتی در محله فلاح سوخت

آتش سوزی مغازه ساخت تابلوهای تبلیغاتی در محله فلاح(ابوذر) تهران خسارت مالی بر جای گذاشت.

با تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 65 و 38 را در ساعت 14:30 دقیقه روز گذشته به محل این آتش سوزی واقع در محله فلاح، خیابان پیغمبری رهسپار کرد.

داود قلی زاده معاون منطقه چهارعملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد یک باب مغازه به مساحت تقریبی 12 متر مربع که ازآن به عنوان محل ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده میشد، به دلایل نامعلومی طعمه آتش سوزی شده و شعله های آتش نیز درحال گسترش بود.

قلی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه این مغازه مملو از محصولات قابل اشتعال بود، نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق این مغازه، با بکارگیری تجهیزات و لوله های آبرسانی، خود را به کانون این آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

وی اضافه کرد: این آتش سوزی سرانجام در مدت زمان کوتاهی توسط آتش نشانان مهار و کاملاً خاموش شد وهمچنین از سرایت شعله های آتش به ساختمان های همجوار جلوگیری به عمل آمد.

معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس صدمه جانی نرسید و کارشناسان آتش نشانی منطقه نیز پس از خاموش شدن کامل این آتش نشانی به بررسی علت بروز این حادثه مشغول شدند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین