پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:46 - 1395/12/16

مسابقه شوهر سواری زنان انگلیسی + تصاویر

در سالهای اخیر، انگلیسی ها مسابقه عجیبی به تقلید از یک سنت و رسم در میان قوم وایکینگ های اسکاندیناوی برگزار می کنند که به آن شوهر سواری یا حمل همسر می گویند. در طی این مسابقه که سرشار از خنده و شگفتی است زنان انگلیسی بر دوش همسر سوار می شوند و آقایان شرکت کننده با حمل آنها مجبورند مسافتی طولانی را طی کنند تا به خط پایانی برسند . این مسابقه در سالهای اخیر در کشورهای دیگری مثل امریکا و فنلاند نیز برگزار شده است

به گزارش کارگرآنلاین، در این رقابت برگزار کنندگان مسابقه با پاشیدن آب روی شرکت کنندگان سعی می کنند تا تعادل مردان را بر هم بزنند و او نتواند راه خود را ادامه دهد .

مسیری که شرکت کنندگان باید طی کنند 380 متر (1250 فوت ) است . در طول مسابقه 40 مرد همسران خود را بر دوش می گیرند و با سرعت زیادی مسیر را می دوند.

این رقابت به داخل انگلیس محدود نمی شود و داوطلبان از کشورهای همسایه نیز می توانند در این مسابقات شرکت کنند . در این دور مسابقات " جک مک کندریک "23 ساله به همراه همسرش " کریستی جونز" از شمال ولز برنده شدند . این زوج توانسته بودند در مسابقات حمل همسر در فنلاند نیز مقام نخست را به دست آورند.

گفته می شود سابقه و تاریخچه این مسابقه عجیب به سنت  نژاد اسکاندیناوی واینکینگ ها بر می گردد. هر زن در طول مسابقه سعی می کند سوار بردوش شوهرش زمین نخورد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین