پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:05 - 1395/12/21

اظهارات شرم‌آور تفنگدار زن سابق ارتش آمریکا درباره انتشار عکس‌های برهنه تفنگداران دریایی زن

یک تفنگدار دریایی زن آمریکایی، هدف از انتشار عکس‌های برهنه تفنگداران دریایی زن را وادار کردن آن‌ها به برقراری روابط جنسی دانست.

به گارش کارگرآنلاین، یک تفنگدار دریایی زن در آمریکا که قبلا در عراق حضور داشت هدف از انتشار عکس‌های برهنه تفنگداران دریایی زن را وادار کردن آنها به روابط جنسی بیان کرد.

خانم «ارین کرک کومو» با شبکه بی‌بی‌سی به صورت زنده گفتگو کرد.

وی اخیرا گروهی را تاسیس کرده است که هدفش بیان ماجراهای مربوط به تجاوزات و آزار جنسی در ارتش آمریکا است.

مجری این شبکه انگلیسی از این تفنگدار سابق پرسید: تاکنون گفته شده است که فقط ده نفر یا کمتر از این تعداد تفنگدار زن بوده‌اند که به صورت رسمی شکایت شان را مطرح کرده‌اند؟ اما به نظر شما این آمار فقط نوک کوه یخ محسوب می‌شود و بسیاری از افراد ماجراهای خود را بیان نکردند!
تفنگدار سابق زن ارتش آمریکا در پاسخ گفت: باورش برای من سخت است که فقط ده زن در این ماجرا بوده باشند. این موضوع ضرورتا به انتشار عکس‌های عریان مربوط نمی‌شود. بسیاری از این زنان که عکس های آنها در وب سایت‌ها و صفحات فیس بوک منتشر شده است، به طور کامل در پوشش لباس های متحد الشکل (یونیفورم) نظامی بودند و مشغول فعالیت های روزمره شان بودند  که مخفیانه از آنها عکس گرفته شد و سپس در سایت ها منتشر شد تا آنها را وادار به روابط جنسی کنند. ما باید این موضوع را به طور کامل تبیین کنیم. این موضوع به عکس های عریان زنان هم مربوط می شود.

مجری پرسید: چگونه این موضوع علنی شد؟
تفنگدار سابق زن آمریکایی گفت: این موضوع مدتی است که در میان تفنگداران دریایی و وزارت دفاع مطرح بوده است. خبرنگاران متعهدی بودند که در 5 تا 8 سال گذشته اخبار ارتش را پوشش می دادند و در این باره مطالبی را منتشر کرده بودند. این اولین بار نیست که این ماجرا در وزارت دفاع و درمیان تفنگداران مطرح بوده است، اما این مورد خاص در مورد صفحه «تفنگداران متحد» در فیس بوک، از طریق توماس برانن یک خبرنگار غیرانتفاعی و مستقل در نشریه «وار هورس» منتشر شد. همچنین خبرنگار آزاد دیگر به نام «جیم لوپورتو» هم این اخبار را منتشر کرد. اخیرا هم نشریه بیزنس اینسایدر ماجرای گسترش این موضوع در کل ارتش را مطرح کرد.

مجری بی بی سی پرسید: شما هم عکس هایی دارید که هر چند عریان نیستند، اما منتشر شدند.
این تفنگدار زن گفت: من وقتی در سال 2008 در عراق بودم ماجرای مشابهی برای من رخ داد. یک تفنگدار دریایی عکسی معمولی از من را از صفحه فیس بوک من دانلود کرد و  از این گونه عکس ها به عنوان عکسی در یک مهمانی استفاده کرد که جملات نوشته شده در زیر آن ادبیاتی جنسی داشت. فردی که عکس‌های من را منتشر کرده بود سایر تفنگداران را ترغیب می کرد که با من رابطه جنسی داشته باشند.

وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» وعده تحقیق کامل درباره رسوایی مربوط به انتشار عکس‌های عریان نظامیان زن در نیروهای مسلح آمریکا را داده است.

این رسوایی زمانی آغاز شد که عکس‌های برهنه تفنگداران دریایی زن در فضای مجازی به وسیله همکاران مرد در ارتش آمریکا، منتشر شد.

ژنرال «رابرت نلر»، فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا، اظهار امیدواری کرد زنان بیشتری ماجرای انتشار عکس‌های خود را بیان و به تحقیق وزارت دفاع در این باره کمک کنند./باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین