پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:55 - 1395/12/27

راز کثیف و دردناک زن جوانی که به عنوان خدمتکار در یک خانه مشغول بکار بود!

زن جوان که به عنوان خدمتکار در یک خانه مشغول بکار بوده به مدت 3 سال توسط زن صاحبخانه شکنجه شده است.

 به گزارش کارگرآنلاین، زن 33 ساله ای که با نام "ب.ح" شناسایی شده به مدت 3 سال خدمتکار خود را مورد اذیت و آزار قرار داده است. طبق اظهارات خدمتکار وی در صورتی که به خواسته شوم این زن پاسخ نمی داد به هر بهانه و یا هر کار اشتباهی که انجام می داده بشدت تنبیه می شده است.

زن صاحبخانه که اهل اردن است از این زن خدمتکار درخواست های سیاه داشته و از وی می خواسته همانند فیلم های مستهجن با وی رابطه داشته باشد . وی در روش های تنبیهی خود از قیچی و سیخ داغ استفاده می کرده یا سر وی را بشدت به دیوار می کوبیده است.

قربانی در دادگاه بدوی روز یکشنبه اذعان داشته به دلیل فرو کردن قیچی در گوش اش توسط صاحب کارش 5 درصد از شنوایی خود را از دست داده است.

زن جوان بعد از تحمل یک دوره 3 ساله درد و رنج ماه ژانویه توانسته از این شکنجه گاه فرار کند و ضمن پناه بردن به کنسولگری اندونزی از آنها درخواست کمک کرد.

با انجام آزمایشات پزشکی شکنجه شدن قربانی تایید شد و شکایت وی به جریان افتاد. زن اردنی اتهامات وارده به خود را در دادگاه روز یکشنبه رد کرده است.

قربانی در دادگاه مدعی شده صاحب کارش علاوه بر ریختن آب جوش روی بدن اش، وی را با سیخ داغ شکنجه می داده است، چون در خانه همیشه قفل بوده وی نتوانسته پیشتر از این اسارتگاه متواری شود. وی افزود حقوق چندین ماه اش نیز پرداخت نشده است. متهم برای قفل کردن در خانه اش برقراری امنیت برای فرزندان اش را بهانه قرار داده است.

رادیو سهام
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین