پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:53 - 1396/02/02

در جلسه‌ مشترک ادارات کار و تامین اجتماعی تصمیم گیری شد؛

خبر خوش برای کارگران بیکار شده یک شرکت

کارگران یکی از شرکتهای تولیدکننده قطعات خودرو که دو هفته قبل بدلیل آتش سوزی در سایت این شرکت از کار بیکار شده بودند ، در جلسه ای تعیین تکلیف شدند.

به گزارش کارگرآنلاین، پنجشنبه دو هفته گذشته (۲۴ فروردین) در پی آتش سوزی انبار یکی از سایت‌های شرکت تولید کننده قطعات خودرو واقع در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج، کارگران آن بیکار شدند.

در همین زمینه محمدرضا فرزعلیان رئیس کانون عالی شورای اسلامی غرب تهران در گفتگو با مهر از تشکیل جلسه‌ای به منظور تصمیم گیری در خصوص نیروهای بیکار شده این شرکت خبرداد.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از کارگران در این سایت مشغول به کار بودند که پس از وقوع این حادثه و بیکار شدن کارگران، جلسه‌ای برای تعیین تکلیف این افراد برگزار شد.

رئیس کانون عالی شورای اسلامی غرب تهران با اشاره به نگرانی کارگران این شرکت افزود: به همین منظور جلسه‌ای با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و همچنین مدیر کل تامین اجتماعی استان تهران تشکیل شد تا درباره وضعیت این افراد تصمیم گیری شود.

فرزعلیان ادامه داد: در نهایت با هماهنگی صورت گرفته بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و اداره کل تامین اجتماعی استان تهران مقرر شد تعدادی از کارگران بیکار شده این سایت، در دو سایت دیگر این شرکت مشغول به کار شوند.

وی درباره سایر کارگران بیکار شده این شرکت نیز گفت: سایر کارگران نیز به مدت یک تا دو ماه بیمه بیکاری دریافت می‌کنند و بلافاصله پس از بازسازی و بهسازی شرکت، در همان سایت مجدد مشغول به کار خواهند شد.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین