پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:08 - 1396/02/08

درخواست جالب نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن از مقام معظم رهبری

نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل در دیداری که امروز هفتم اردیبهشت‌ماه همراه با عوامل مسابقات و شرکت کنندگان این دوره از رقابت‌ها با مقام معظم رهبری داشت، درخواستی را مطرح کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، موسی معتمدی، نفر اول سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل در گفت‌وگو با ایکنا،‌ در مورد دیداری که صبح امروز هفتم اردیبهشت ماه در کنار دیگر شرکت کنندگان و دست اندرکاران مسابقات بین المللی قرآن با مقام معظم رهبری داشت، گفت: در این دیدار بعد از اینکه تلاوت خود را که آیاتی از سوره مبارکه آل عمران بود، اجرا کردم، نزد حضرت آقا رفتم و مورد تفقد ایشان قرار گرفتم.

وی افزود: ایشان نسبت به من و سایر برادرانم(همگی از حافظان قرآن کریم هستند) ابراز لطف کردند و چند سوال در مورد آنها از من پرسیدند. همچنین خواستند تا سلام گرم ایشان را به خانواده‌ام برسانم.

این حافظ بین المللی قرآن خاطرنشان کرد: یکی از اعضای خانواده ما بیمار است که از مقام معظم رهبری خواستم در حق ایشان دعا کنند و ایشان دعای مخصوص کردند.

معتمدی در پایان با اشاره به اینکه برای نامگذاری فرزندم از حضرت آقا تقاضای اسم داشتم، گفت: ایشان نیز فرمودند بعد از اینکه جنسیت مشخص شد، انتخاب خواهند کرد و به بنده اعلام می‌شود.

یادآور می‌شود، موسی معتمدی در سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌الملی قرآن جمهوری اسلامی ایران که طی روزهای ۳۰ فروردین‌ماه تا ششم اردیبهشت‌ماه در مصلی تهران در جریان بود، موفق به کسب رتبه نخست شد./ایکنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین