پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:19 - 1396/02/09

تحلیل بی بی سی از دستان لرزان روحانی در مناظره

"این نقطه ضعفی که در آقای روحانی وجود داشت و با توجه به مطرح شدن کاندیدای پوششی، باید دید در آینده چه می شود و این نقطه قوتی که آقای جهانگیری از خودش نشان داد به نفع کمپین آقای روحانی خواهد بود یا نه؟"

به گزارش کارگرآنلاین، آرش غفوری،کارشناس کارزارهای انتخاباتی، در گفتگو با بی بی سی پیرامون مناظره انتخاباتی در ایران گفت: «در مناظره های انتخاباتی کسی برنده است که بتواند پیام خودش را به گروه رای خودش بدهد و آنها نیز این پیام را در جامعه منتشر بکنند تا رای دهندگان تصمیم نگرفته را به فکر وادار کنند که آیا باید به او رای دهند یا نه. به نظر من، از این بابت آقای قالیباف خیلی خوب بود ... به نظر من آقای قالیباف پیروز مناظره بود.»

کارشناس بی بی سی در مورد آقای روحانی و آقای جهانگیری هم گفت: «آقای جهانگیری در جواب دادن خیلی خوب بود اما پیام مشخصی نداشت و آمده بود از آقای روحانی دفاع کند و واقعا معلوم نیست رئیس جمهوری که نمی تواند از خودش دفاع کند و احتیاج دارد که کسی دیگر از او دفاع کند، چه تصویری در ذهن مردم خواهد داشت. آقای روحانی خیلی عصبی بود، دستانشان می لرزید و کلا واکنشی بود. این نقطه ضعفی که در آقای روحانی وجود داشت و با توجه به مطرح شدن کاندیدای پوششی، باید دید در آینده چه می شود و این نقطه قوتی که آقای جهانگیری از خودش نشان داد به نفع کمپین آقای روحانی خواهد بود یا نه؟»

جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین