پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:35 - 1396/02/15

راز نقشه دختردانشجو با شوهر خواهرش در ماشین آلبالویی رنگ! + عکس

نقشه کثیف دختر دانشجو برای همسر خواهرش چه بود، ماشین آلبالویی پریسا چه رازی داشت؟

به گزارش کارگرآنلاین، چندی پیش مردی شیک پوش پای در دادسرای رسالت گذاشت و به دادیار پرونده گفت: هفته آخر تابستان بود که همراه خانواده ام برای تعطیلات به یکی از شهرهای شمالی رفتیم و بعد از یک هفته وقتی به خانه آمدیم در حالی که خانه مرتب بود همسرم برای گذاشتن طلاهایش سراغ گاوصندوق داخل کمد رفت که متوجه شد دلارهای داخل صندوق به سرقت رفته است. با ادعای این مرد، دادیار پرونده دستور داد تیمی از ماموران پلیس برای ردیابی دزد دلارها وارد عمل شوند. ماموران در تجسس های پلیسی از خانه مرد مالباخته متوجه شدند دزد دلارها بدون شکستن قفل ها و به راحتی وارد خانه شده و با اطلاع از خالی بودن خانه دست به سرقت زده است.

پلیس در حالی که سرنخی از دزد دلارها نداشت و تحقیقات نشان از آن داشت که دزد یکی از آشنایان باشد در این شاخه از تحقیقات پلیس دست به تحقیقات اطلاعاتی از اعضای خانواده زد.

ماموران در گام بعدی پی بردند خواهرزن مرد شیک پوش دختر دانشجویی است که از یکی از شهرهای جنوبی به تهران آمده و در خانه خواهرش زندگی می کند اما زمانی که خانواده خواهرش قصد سفر داشتند دختر دانشجو برای سفر با آنها همراه نشده است. کارآگاهان که تنها مظنون پرونده را خواهرزن خانواده می دانستد وقتی این دختر به تهران بازگشت، وی را تحت بازجویی قرار دادند.

«پریسا» در بازجویی ها به پلیس گفت: در یکی از شهرهای جنوبی با خانواده ام زندگی می کنم و بعد از قبولی در یکی از دانشگاه های تهران دامادمان به خاطر وضعیت مالی خوبی که دارد پیشنهاد داد برای رفتن به دانشگاه در کنار آنها در تهران زندگی کنم تا راحت باشم. بعد از پیشنهاد «حمید»، پدر و مادرم رضایت دادند برای ادامه تحصیل به تهران بیایم و زمانی که خانواده خواهرم قصد داشتند به شمال بروند چون نمی خواستم در خانه تنها باشم تصمیم گرفتم برای تعطیلات آخر هفته تابستان به شهرمان بروم و از ماجرای سرقت خبری ندارم. پلیس زمانی که ادعاهای پریسا را شنید خود را در برابر درهای بسته دید و برای ردیابی دزد زیرک دلارها دست به تحقیقات گستردهای زد و در این مرحله پلیس پی برد دزد با وجود دلارهای زیاد در گاوصندوق تنها بخشی از آنها را با خود برده است. ماموران در این شاخه از تحقیقات باز به سراغ پریسا رفتند و وی را تحت نظر گرفتند. خیلی زود مشخص شد وی به تازگی پژو ۲۰۶ آلبالویی رنگ خریده اما اعضای خانواده از این ماجرا اطلاعی ندارند. ماموران دوباره پریسا را تحت بازجویی های پلیسی قرار داد اما دختر دانشجو درباره نحوه خرید پژو به پلیس گفت: پژو را یکی از دوستانم برایم خریده و قرار است پول آن را به صورت اقساط کم پرداخت کنم. دختر دانشجو که سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند وقتی در برابر بازجویی های فنی پلیس قرار گرفت شروع به تناقصگویی کرد.

پریسا ۲۳ ساله وقتی در برابر دادیار پرونده به عنوان دزد دلارها معرفی شد با چهرهای ناراحت ودر حالی که اشک روی گونه هایش جاری بود، گفت: بعد از اینکه به تهران آمدم در دانشگاه دوستان زیادی پیدا کردم و چون خانه خواهرم در شمال تهران است خیلی اتفاقی دوستانم نیز در محله ای نزدیک ما زندگی می کردند و همیشه با آنها بیرون می رفتم اما به خاطر اینکه پدرم وضع مالی خوبی ندارد، نمی توانستم مثل دوستانم شیک بپوشم و راحت خرج کنم به همین خاطر مدتها بود با سرقت پول از جیب دامادمان با دوستانم به تفریح میرفتم و مثل آنها لباس های مارکدار می خریدم و خوشبختانه حمید هیچوقت متوجه این دزدی های من نشد و چون نمی خواستم پیش دوستانم خودنمایی کنم به دروغ به آنها گفتم خانه دامادمان خانه خودمان است و وقتی متوجه شدم خواهرم قصد دارند به مسافرت بروند نقشه سرقت دلارها و خرید خودرو به ذهنم رسید و تصمیم گرفتم به بهانه رفتن پیش پدر و مادرم با آنها همسمفر نشوم و ۲ بلیت اتوبوس که یکی برای صبح روزی که خانواده خواهرم به مسافرت می رفتند و دیگری برای فردای آن روز بود، گرفتم و با نشان دادن یکی از بلیت ها همراه حمید و خواهرم از خانه خارج شدیم و چون مسیرمان یکی نبود وسط راه پیاده شدم و تا شب با یکی از دوستانم بیرون بودم و شب با اطمینان از خالی بودن خانه تنهایی وارد خانه شدم و چون جای کلید گاوصندوق را میدانستم به راحتی دلارها را برداشتم و چون تصمیم به خرید ماشین داشتم به همان اندازه دلار برداشتم و فردای آنها روز پیش از رفتن به شهرمان بعد از نقد کردن دلار پیش پدر یکی از دوستانم که نمایشگاه ماشین داشت رفتم و پژو ۲۰۶ آلبالویی خریدم اما چون می خواستم به شهرمان بروم ماشین را در پارکینگ نمایشگاه گذاشتم. دختر دانشجو در ادامه گفت: بعد از اینکه از سفر به تهران بازگشتم با ماشینم به دانشگاه می رفتم و چون نمی خواستم خواهرم از ماجرا چیزی بفهمد ماشین را سر کوچه پارک می کردم و پیاده به خانه می رفتم و هیچوقت فکر نمی کردم دستگیر شوم./رادیو سهام

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین