پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:58 - 1396/02/19

حمله ایران به تروریست ها در عمق خاک پاکستان

«در صورت ادامه تعرضات، مامن و مخفیگاه تروریست‌ها در هر کجا که باشد مورد ضربات کوبنده قرار خواهد گرفت...»

به گزارش کارگرآنلاین، خبرگزاری رویترز (Reuters) با انتشار گزارشی تحت عنوان "ایران هشدار داد مخفیگاه شبه نظامیان در خاک پاکستان را هدف خواهد گرفت" یه انعکاس اظهارات سرلشگر باقری در این رابطه پرداخته است.


در این گزارش آمده است:
«رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه به اسلام آباد هشدار داد در صورتی که دولت پاکستان با شبه نظامیانی که حملاتی را به مرزهای ایران صورت می دهند، مقابله نکند، تهران پایگاه های داخل پاکستان را هدف خواهد گرفت.

ژنرال محمد باقری گفت: "ما نمی توانیم ادامه شرایط موجود را قبول کنیم. ما انتظار داریم که مقامات پاکستان مرزها را کنترل کنند و تروریست ها را دستگیر کرده و پایگاه های آن ها را منهدم کنند. در صورتی که حملات تروریست ها ادامه داشته باشد ما پایگاه ها و مکان های امن آن ها در هر کجا که باشند هدف می گیریم."»

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه) در آیین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی (امین)، با اشاره به حادثه اخیر در مرز پاکستان که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان شجاع و دلاور نیروی انتظامی در میر جاوه شد، گفت: با کمال تاسف مناطق همجوار مرزهای شرقی در ایران خاک پاکستان، به مامن و محل آموزش، آماده سازی و تجهیز تروریست‌های جیره خوار عربستان و مورد تایید آمریکا تبدیل شده است.

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ما نسبت به مسئولین پاکستان و علاقه وافر ملت شریف این کشور به انقلاب اسلامی، امام امت و مقام معظم رهبری واقف هستیم، تاکید کرد: در صورت ادامه تعرضات، مامن و مخفیگاه تروریست‌ها در هر کجا که باشد مورد ضربات کوبنده قرار خواهد گرفت./جام نیـوز
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین