پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:54 - 1396/02/23

آقای جهانگیری؛ روحانی هم مردم را فریب می‌دهد؟

وعده یک میلیون شغل توسط قالیباف عوام‌فریبی است اما برای روحانی منطقی!

روحانی بعد از اینکه سایت کارانه قالیباف را با تغییر نام به کارورزی به نام خود کرد این بار وعده یک میلیون شغل قالیباف را هم شدنی دانست و گفت این کار محقق خواهد شد.

به گزارش کارگرآنلاین،  طبق حسن روحانی در جمع خبرنگاران گفته است : طبق برنامه ششم توسعه 955 هزار شغل سالانه ایجاد می‌شود و سازوکاری که ما برای اشتغال داریم این است که به غیر از ایجاد رونق اقتصادی در جامعه به خصوص در صنایع کوچک و متوسط، همچنین در زمینه گردشگری و فناوری و... طرح‌هایی هم برای مهارت‌آموزی جوانان داریم، جوانان فارغ‌التحصیل می‌توانند در سایت موردنظر ثبت‌نام کرده و به مدت 4 الی 6 ماه مهارت بیاموزند و همزمان در بنگاه اقتصادی مشغول کار می‌شوند.

این اظهارات روحانی در حالی است که محمدباقر قالیباف بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز من متعهد می‌شوم و با توکل به خداوند منان و به پشتوانه شما دولت مردم را تشکیل می‌دهم و در دوره چهار ساله با انقلاب اقتصادی درآمد کشور را به دو و نیم برابر افزایش، 5 میلیون شغل ایجاد کرده و نظام مالیایتی را به نفع 96 درصد مردم تغییر دهم. از همه مهم‌تر برنامه مدون و دقیق برای حل مشکلات فوری اقشار کم درآمد اجرا خواهم کرد.

اسحاق جهانگیری پیش از این و در واکنش به این سخنان قالیباف مبنی بر این که میزان اشتغال در کشور را افزایش می دهیم، گفت: ظرفیت اقتصاد مشخص است که چه مقدار شغل می توان ایجاد کرد بنابراین کسی که بگوید چند میلیون شغل ایجاد می کنم، معلوم است که می خواهد مردم را فریب دهد!

حال باید پرسید اگر این سخن فریب است پس چرا آقای روحانی این موضوع را مطرح کرده است؟/فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین