پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:27 - 1396/02/31

بی بی سی انگلیسی؛

آیا حسن روحانی به وعده های بزرگ خود عمل می کند

حسن روحانی توانست با وعده های بزرگی که مردم ایران داد بازهم رئیس جمهور ایران شود.

به گزارش کارگرآنلاین، وب سایت شبکه بی بی سی انگلیسی در گزارشی به انتخابات ایران و پیروزی حسن روحانی پرداخت و نوشت: حسن روحانی توانست با وعده های بزرگی که مردم ایران داد بازهم رئیس جمهور ایران شود.

این منبع افزود: وی توانست با وعده های بزرگی که به مردم ایران داد، رقیب اصلی خود ابراهیم رئیسی را شکست دهد. روحانی با کسب 23.5 میلیون رای و کسب 57 درصد از مردم اکنون رئیس جمهور ایران است.

هرچند پیروزی روحانی شکست بزرگی برای اصولگرایان ایران بود، اما نظام ایران توانست در این انتخابات اکثریت دو حزب را به پای صندوق های رای بیاورد.

بی بی سی انگلیسی در ادامه نوشت: حسن روحانی در صحبت های انتخاباتی خود قول ها و وعده های زیادی را به مردم ایران داد. وی با صراحت بیان کرد که پل ارتباطی را با خارج از ایران خواهد ساخت و دیگر تحریم های ایران را نیز به تدریج برطرف خواهد کرد و همچنین تهدید جنگ را از سر کشور ایران برخواهد داشت. اما گفتنی است که طرف مقابل وی دونالد ترامپ به شدت با برجام مخالفت کرده است و خواهان افزایش فشار به ایران است. حال باید دید آیا حسن روحانی می تواند به وعده های بزرگ خود جامه عمل بپوشاند یا نه.

جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین