پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:22 - 1396/03/01

نقش ارتش در برگزاری انتخابات 96

فرمانده هوانیروز ارتش از پشتیبانی بالگردی این یگان در قالب 50 ساعت و 54 سورتی پرواز در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین، امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به نقش هوانیروز در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: یکان بالگردی هوانیروز با حضور در ۱۵ استان کشور و حمایت از برگزاری انتخابات، همچون سنوات گذشته با ارائه خدمات و ۵۰ ساعت پرواز مستمر، بسترساز برگزاری انتخابات در مناطق دوردست، کوهستانی و صعب العبور شد.

 وی همچنین از حضور مقتدرانه یکان هوایی نیروی زمینی ارتش خبر داد و افزود: هوانیروز در ایام انتخابات به جهت ایجاد فضای امن و آرام و مقابله با تهدیدهای احتمالی، ضمن پشتیبانی از قرارگاه های ارتش و سپاه پاسداران به رصد و مراقبت از مرزهای کشور نیز اقدام نمود.

 امیر قربانی افزود: ۳۹ بالگرد در خصوص پشتیبانی از انتخابات و مراقبت از مرزهای کشور و همچنین ارائه خدمات فوریت های پزشکی هوایی در قالب ۵۴ سورتی پرواز در ایام انتخابات به ارائه خدمت پرداختند.

 وی ادامه داد: خلبانان متعهد هوانیروز ضمن جابه جایی صندوق‌های رای گیری و صیانت از آرای مردم، ۱۷۵ نفر را در جریان انتخابات و یا امداد هوایی به مناطق مورد نظر منتقل کردند.

  فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح همواره در انتخابات حضور چشمگیری داشته اند، افزود: کارکنان و خانواده های هوانیروز در تمامی پایگاه‌های این یکان همچون دیگر اقشار جامعه به پای صندوق‌های رای آمده و با رهبر و مقتدای خود تجدید پیمان کردند./مهر

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین