پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ10117:51 - 1396/03/02

دختر جوان حتی فکرش را هم نمی کرد در حمام شاهد چنین صحنه کثیفی باشد! + عکس

جوان عاشق بعد از اینکه دوست دخترش عکس سگی که را متعلق به وی و دوست پسر قبلی اش بود را به اشتراک گذاشت از سوی وی مورد حمله وحشتناکی قرار گرفت.

 به گزارش کارگرآنلاین، دختر ۲۴ ساله ای در روسیه بعد از اینکه عکس سگی که متعلق به وی و دوست پسر قبلی اش بود را به اشتراک گذاشت در شعله های حسادت دوست پسر جدیدش سوخت.

این سگ که در حال حاضر پیش دوست پسر قبلی وی است منجر شد دختر جوان در حمام آپارتمان Vyatcheslav در مسکو مورد حمله اسیدپاشی قرار بگیرد، جوان خشمگین سپس سعی داشت با فندک وی را به آتش بکشد.

قربانی به نام یکاترینا سعی داشت بلوز آتش گرفته اش را از تن خارج کند، اما Vyatcheslav وی ا گرفته بود و اجازه این کار را نمی داد تا اینکه دقایقی بعد خودش با باز کردن دوش شعله های آتش را خاموش کرد.

دختر جوان به رغم آسیب های جدی مدت ۲ ساعت در خانه این پسر روانی حبس بوده و نمی توانسته از اورژانس کمک بگیرد. قربانی در بیمارستان در حالی که صورت، قفسه سینه و هر دو دستش بانداژ شده بستری است.

علاوه بر آسیب های جسمی وی از آسیب های روانی نیز رنج می برد چراکه در پی این اقدام هولناک وحشت زده شده است. این حادثه زمانی رخ داد که دختر جوان بدنبال یک شوخی با دوستانش  عکس حیوان خانگی رابطه قبلی اش را به اشتراک گذاشت که همین امر منجر به جرقه زدن حسادت پسر جوان شد./رادیو سهام

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین