پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:11 - 1396/03/21

اسکان ورزشکاران زن و مرد تیم ملی در لابی هتل و مسجد هامبورگ!!!+تصاویر

رئیس کمیته فوتبال روی میز استان اصفهان گفت: از ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی فوتبال روی میز آلمان، نفری 6 میلیون دریافت کردند اما ملی‌پوشان در لابی هتل و مسجد هامبورگ اقامت داشتند که این شرایط اشک آن‌ها را درآورد.

به گززارش کارگرآنلاین، منصور زیدیگ فت: در جریان اعزام تیم ملی فوتبال روی میز به مسابقات آلمان، تخلفاتی صورت گرفت که این تخلفات را به اطلاع وزارت ورزش رسانده‌ایم.

وی افزود: برای اعزام از ورزشکاران، 6 میلیون دریافت شده اما حدود 3.5 تا 4 میلیون هزینه شده است.

رئیس کمیته فوتبال روی میز استان اصفهان یادآور شد: با وجود اینکه هزینه اعزام از ورزشکاران دریافت شده اما امکانات درستی در اختیار ملی‌پوشان قرار نگرفته است، به طوری که هتل برای محل اقامت رزرو نشده و هزینه خوراک نیز با خود ورزشکاران بوده است.

وی بیان داشت: ورزشکاران مدتی در لابی هتل اقامت داشتند و سپس در مسجد هامبورگ مستقر شدند که این وضعیت برای تمام ملی‌پوشان به ویژه بانوان بسیار دشوار بوده است.

زیدی با اشاره به نتیجه به دست آمده توسط این تیم بیان داشت: تیم ملی فوتبال روی میز در سید دو جهانی شرکت کرده بود و توانست با قهرمانی در سید دو، جواز حضور در سید یک را به دست بیاورد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: تیم‌های آمریکا، فرانسه و لوکزامبورگ رتبه‌های اول تا سوم مسابقات جهانی فوتبال روی میز را کسب کردند اما مسؤولان انجمن فوتبال روی میز، ادعا کردند قهرمان جهان شده‌اند.

وی ادامه داد: حتی در برنامه خنداونه هم اعلام کردند که تیم ملی فوتبال روی میز قهرمان جهان شده است اما با پیگیری رسانه‌ها مشخص شد که در سید دو به رتبه اول دست پیدا کرده‌اند.

زیدی با اشاره به اعتراض ورزشکاران اعزامی نسبت به هزینه دریافت شده و ارائه نشدن خدمات تأکید کرد: چهار ورزشکار از استان اصفهان در این رقابت‌ها شرکت کرده‌ بود که پس از بازگشت از من درخواست کردند نسبت به دریافت مابقی هزینه پرداخت شده، اقدام کنم.

رئیس کمیته فوتبال روی میز استان اصفهان متذکر شد: من بارها با رئیس انجمن تماس گرفتم اما وی جواب مرا نداد و ورزشکاران زمانی که این وضعیت را دیدند، تصمیم گرفتند خودشان به تهران رفته و مراتب اعتراضشان را بیان کنند.

وی افزود: این ورزشکاران خواستار دیدار با رئیس انجمن شده بودند اما غریب‌لو آن‌ها را به اتاقش راه نداده بود و این ورزشکاران نیز شکایتشان را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کرده بودند که پس از این اتفاق، غریب‌لو با من تماس گرفت و معترض شد که چرا جلوی این ورزشکاران را نگرفته‌ام؛ من در هم در جواب گفتم: دو هفته است، جواب تلفنت را نمی‌دهی.

**اشک دخترم را درآوردند
زیدی با اشاره به پیگیری شکایت ورزشکاران اصفهانی گفت: تعدادی از ورزشکاران اعزامی، هزینه‌ای بابت سفر پرداخت نکرده بودند و غریب‌لو به همراه این ورزشکاران با معاون وزیر ورزش دیدار کرده و مدعی شده سایر ورزشکاران در مورد اقامت در لابی هتل و مسجد هامبورگ دروغ می‌گویند، در صورتی که مستندات این موضوع موجود است.

وی که دخترش به عنوان یکی از ورزشکاران اعزامی از معترضان به وضعیت این تیم در آلمان است، در ادامه تصریح کرد: شرایط اسکان و حضور تیم در مسابقات جهانی به گونه‌ای بوده که اشک ورزشکاران و فرزند مرا درآورده است.

رئیس کمیته فوتبال روی میز استان اصفهان تأکید کرد: در پی اتفاقات رخ داده، غریب‌لو طی نامه‌ای به دلیل آنچه عدم هماهنگی و قصور دانسته، مرا از ریاست کمیته فوتبال روی میز اصفهان عزل کرده است.

زیدی ادامه داد: اواخر سال گذشته اسپانسری برای تأمین هزینه‌های تیم پیدا کردم و به رئیس انجمن اطلاع دادم که برای مذاکره به کاشان سفر کند اما غریب‌لو نیامد و معاونش را فرستاد؛ اسپانسر قبول کرده بود 50 میلیون برای اعزام تیم کمک کند اما گفتند که لیست هزینه‌ها و نامه کتبی فدراسیون را در اسرع وقت ارائه کنید اما حدود دوازده روز طول کشید و اسپانسر نیز دیگر امکان کمک کردن نداشت.

وی خاطرنشان کرد: حالا باید قضاوت کرد که من در کارم قصور کرده‌ام یا رئیس انجمن که فرصت جذب اسپانسر را به سادگی از دست داد و ورزشکاران اعزامی را به این صورت به مسابقات برد.

رئیس کمیته فوتبال روی میز استان اصفهان تأکید کرد: من دیگر ریاست کمیته فوتبال روی میز اصفهان را نمی‌خواهم اما اشک بچه مرا درآورده‌اند و تا آخر پیگیر این ماجرا هستم که چرا با وجود دریافت 6 میلیون تومان، ملی‌پوشان را این قدر اذیت کرده بودند.

به گزارش فارس، در ادامه این گزارش می‌توانید عکس‌هایی از وضعیت نامناسب اسکان ورزشکاران در جریان حضور تیم ملی فوتبال روی میز در آلمان که در اختیار خبرگزاری فارس گذاشته شده است، را مشاهده کنید:


 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین