پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:29 - 1396/03/21

واکنش رسانه آمریکایی به «اقدام وقیحانه ترامپ» در پی حملات تروریستی تهران

بسیاری از کشورها این حملات تروریستی را محکوم کردند اما رئیس جمهور آمریکا در اقدامی وقیحانه در واکنش به این اقدام تروریستی، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد که این امر نشان از دورویی و تناقض آمریکا در مواجهه با تروریسم است.

به گزارش کارگرانلاین، در پی حادثه تروریستی تهران مقامات بسیاری از کشورها این حملات تروریستی را محکوم کردند اما رئیس جمهور آمریکا در اقدامی وقیحانه در واکنش به این اقدام تروریستی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد که این امر نشان از دورویی و تناقض آمریکا در مواجهه با تروریسم است.


در پی حمله تروریستی در سن‌پترزبورگ روسیه برخی از مقامات غرب ادعا کردند که این حمله تروریستی نتیجه اقدامات روسیه و دخالت این کشور در جنگ سوریه است، همچنین بعد از کشته شدن سفیر روسیه در ترکیه نیز برخی از مقامات غرب ادعای مشابهی را بیان کردند اما در رفتاری کاملا برعکس بعد از حمله تروریستی لندن "ترزا می" به آرامی افکار عمومی را به سمت این ایده هدایت کرد که این حمله تروریستی نتیجه سیاست خارجی انگلیس نبوده است.
 
ایران یکی از کشورهایی است که به شدت درگیر مبارزه با تروریسم است و در بسیاری از شکست‌های داعش نقش بسزایی داشته است اما آمریکا در تلاش است تا چنین وانمود کند که نقش کلیدی در مبارزه با داعش را ایفا می‌کند و اگر هدف آمریکا در واقعیت امر مبارزه با داعش است ایران یکی از کشورهای پیشگام در این زمینه است.

آمریکا و غرب درصددند درباره ایران و روسیه و حوادث تروریستی روی داده تا این ایده را در ذهن مردم القا کنند که حملات تروریستی در این کشورها نتیجه اقدامات خود آنهاست و ترامپ در پی حملات تروریستی تهران چنین اتهامی را به ایران وارد کرد./میزان
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین